این تازه های پلیسی پر است از کشف محموله های قاچاق.محموله هایی که گستره آن ها از مواد مخدر و پارچه است تا لوازم موسیقی و موتور 1000!همچنین دستگیری مأمور نمایی که از باغ ها و رستوران ها اخاذی می کرد و دستگیری کیف قاپی با 50 فقره سرقت و هشدار پلیس فتا به مردم.
کد خبر: ۱۱۳۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۷ 20 October 2015
به گزارش تابناک فارس:این تازه های پلیسی پر است از کشف محموله های قاچاق.محموله هایی که گستره آن ها از مواد مخدر و پارچه است تا لوازم موسیقی و موتور 1000!همچنین دستگیری مأمور نمایی که از باغ ها و رستوران ها اخاذی می کرد و دستگیری کیف قاپی با 50 فقره سرقت و هشدار پلیس فتا به مردم.

دستگیری اخاذ مأمور نما

فرمانده انتظامي استان فارس از دستگيري يك اخاذ مامورنما كه اقدام به اخاذي از باغ هاي مجالس عروسي و رستوران ها مي كرد، خبر داد.
سردار "احمدعلي گودرزي" در تشريح اين خبر گفت: ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي استان فارس مطلع شدند فردي با غصب عنوان مامورانتظامي و قضائي به باغ هاي مجالس عروسي و رستوران ها در شهر شيراز مراجعه و از آنها اخاذي مي كند.
وي گفت: با توجه به حساسيت موضوع، شناسايي و دستگيري اين اخاذ در دستور كار ماموران قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي، اين فرد اخاذ شناسايي و ماموران براي دستگيري وي وارد عمل شدند.
فرمانده انتظامي استان فارس گفت: در يك عمليات سريع هنگامي كه اين اخاذ مامورنما قصد اخاذي مبلغ 10 ميليون ريال وجه نقد از يكي از مسئولان باغ ها را داشت، دستگير شد.
گودرزي گفت: تحقيقات از اين اخاذ 33 ساله به نام "ع – م" به منظور كشف اعمال مجرمانه و اخاذي در پوشش مامور، آغاز شده است.
وي خاطر نشان كرد: از آنجا كه ارتكاب اين گونه جرائم ممكن است در اعتماد عمومي و جلب مشاركت مردمي در ايجاد امنيت پايدار در جامعه اثر سوء داشته باشد، ‌برخورد با اين مجرمان در دستور كار پليس فارس قرار دارد و با هماهنگي دستگاه قضائي با اينگونه افراد به شدت برخورد مي شود.

دستگیری کیف قاپی با 50 فقره سرقت

رئيس پليس آگاهی استان فارس از دستگیری سارق کیف قاپ با 50 فقره سرقت از وي در شيراز خبر داد.
سرهنگ سيروس حيدری گفت: در پی وقوع يك فقره كيف قاپی توسط دو نفر راكب و ترك نشين يك دستگاه موتورسيكلت از يك خانم شهروند در يكی از خيابان های جنوبی شيراز، دستگيری سارق در دستور كار ماموران قرار گرفت و در اين رابطه ابتدا ماموران كلانتری 1۲ فخرآباد شيراز فردی را به نام "غ – ب" به عنوان مظنون به کیف قاپ دستگیر و جهت ادامه تحقيقات متهم را به پليس آگاهی تحويل دادند.

کشف محموله 3 میلیاردی پارچه قاچاق
فرمانده انتظامی استان فارس از شناسايی و انهدام يك باند قاچاق كالا و كشف سه محموله پارچه قاچاق به ارزش تقريبی 3 ميليارد از آنها در شيراز خبر داد.
سردار "احمدعلی گودرزی" گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهی فارس با انجام اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند چند دستگاه خودرو سواری پس از بارگيری كالای قاچاق از بنادر استان "بوشهر" به صورت گروهی به مقصد شيراز در حال حركت هستند.
وی ادامه داد: ماموران برای متوقف كردن خودروها وارد عمل شدند و يكی از خودروها را كه يك دستگاه پژو ۴۰۵ بود، در ورودی شهر شيراز متوقف و راننده خود را دستگير و مقاديری كالای قاچاق از نوع پارچه از آن كشف كردند.
فرمانده انتظامی استان فارس اظهار كرد: در تحقيقات انجام شده از راننده خودرو مشخص شد وی قصد تخلیه كالاها را در گاراژی واقع در "دروازه اصفهان" شيراز داشته است.
سردار "گودرزی" افزود: در آن مكان نيز يكي ديگر از خودروها كه دستگاه "سمند" بود و قصد تخليه كالا قاچاق را داشت توقيف، راننده آن دستگير و از آن خودرو نير مقاديری كالای قاچاق از نوع پارچه كشف شد.
وی با بيان اينكه در بازرسی از آن گاراژ نيز مقاديری پارچه قاچاق كه توسط ديگر خودرو های تندرو در آن محل تخليه شده بود کشف شد، ‌اظهار كرد: در اين رابطه تعداد ۳۱۶ طاقه پارچه به متراژ 14 هزار و 880 متر به ارزش تقريبی 2 ميليارد و 970 ميليون ريال كشف شد.

کشف محموله قاچاق لوازم موسیقی
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: مأموران انتظامی شهرستان رستم در بازرسی از یک دستگاه تریلی 75 کارتن انواع لوازم موسیقی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف و راننده خودرو را دستگیر کردند .
سردار احمد علی گودرزی ارزش ریالی این محموله قاچاق را بیش از یک میلیارد و 800 میلیون ریال اعلام کرد.
همچنین در بازرسی از یک دستگاه خودرو وانت فوتون در کازرون ، هفت دستگاه کمپرسور سردخانه، چهار دستگاه پمپ هیدرولیک، پنج عدد گیربکس میکسر و یک عدد پمپ انژکتور دیزلی قاچاق به ارزش 250 میلیون ریال کشف شد .
در این خصوص نیز یک نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی استان شد .

کشف 157 کیلو مواد مخدر
با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس 157 کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شد .
فرمانده انتظامی استان فارس امروز گفت: در بازرسی از یک دستگاه خودرو پژو 405 در محور فسا – شیراز 70 کیلوگرم حشیش کشف شد .
سردار احمد علی گودرزی با اشاره به دستگیری دو متهم در این عملیات، افزود: همچنین مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از یک دستگاه خودرو تیبا در یکی از پارکینگ های شهر شیراز ، 10 کیلو و 500 گرم تریاک کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت : مأموران انتظامی شهرستان لارستان نیز در دو عملیات جداگانه و در بازرسی از یک دستگاه خودرو پژو 405 و یک دستگاه موتورسیکلت ، 45 کیلو و 500 گرم تریاک و 11 کیلو و 500 گرم حشیش کشف و دو نفر متهم را دستگیر کردند.
سردار گودرزی ادامه داد : مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان لامرد هم با توقیف یک دستگاه زانتیا 19 کیلو و 800 گرم تریاک کشف و دو قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر کردند.

کشف موتور سیکلت قاچاق 350 میلیونی
فرمانده انتظامی شهرستان "کازرون" استان فارس از کشف یک دستگاه موتورسيکلت قاچاق در اين شهرستان خبر داد.
 سرهنگ "مشوق" گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با موتورسيکلت های غيرمجاز، مامورين انتظامی شهرستان کازرون از وجود یک دستگاه موتورسيکلت قاچاق در شهرستان با خبر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون افزود: با اقدامات پليسی محل نگهداری موتورسيکلت های قاچاق شناسايی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از محل، یک دستگاه موتورسيکلت 1000( قاچاق) کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بيان اينكه ارزش ريالی اين دستگاه موتورسيكلت قاچاق بالغ بر 350 ميليون ريال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: برخورد با قاچاقچيان به صورت ويژه در دستور کار پليس قرار دارد و شهروندان می توانند در صورت اطلاع از قاچاقچيان و مخلان نظم و امنيت هرگونه اخبار و اطلاعات خود را از طريق مرکز فوريت های 110 به پليس اطلاع دهند.

هشدار پلیس فتا به مردم
پليس فتا استان فارس در راستاي پيشگيري از كلاهبرداري اينترنتي و همچنين به افرادي كه قصد واريز وجه نقد را دارند، هشدارهايي ارائه داد.
برای واریز پول به حساب اشخاص نیازی به ارائه اطلاعات بیش از شماره کارت یا حساب نيست . صحت و سقم پیامک های دریافتی در خصوص برنده شدن در قرعه کشی شرکت ها و موسسات از طریق سایت معتبر آنها و یا شماره تماس موسسات بررسی شود . در ضمن جهت واریز وجه نیازی به رمز اینترنتی حساب نيست.
بر اساس این گزارش افراد سودجو با ارسال پیامک در خصوص برنده شدن شما در قرعه کشی ، اقدام به دریافت وجه جهت ارسال جایزه می کنند که پس از دریافت وجه یا هیچ جنس و کالایی برای قربانی ارسال نمی شود و یا در صورت ارسال ، کالایی که ارزشی کمتر از مبلغ واریزی دارد به قربانی تحویل داده می شود .
جهت ارتباط با شرکت های داخلی و خارجی و مبادلات مالی از طریق ایمیل حتما" ایمیل توسط کاربر وارد شود و از reply خودداری شود ( جهت ارسال فاکتور و دریافت شماره حساب از طریق ایمیل) همچنین صحت شماره حساب اعلامی از طریق تماس تلفنی و فکس نیز بررسی شود.
پليس فتا استان فارس اعلام کرد: در برخورد با پیامک های دریافتی در خصوص برنده شدن در قرعه کشی هیچگونه مشخصات حساب بانکی مانند رمز اینترنتی ، تاريخ انقضا ، CVV2 و . . . ارسال نشود.
در تالارهای گفتگو به دلیل مشخص نبودن هویت اصلی کاربران حتی المقدور اقدام به معامله نكنيد . در موارد بسیاری افراد پس از واریز وجه کالایی دریافت نمی كنند و تنها به شماره کارتی که مبلغ مورد نظر را به آن واریز كرده اند جهت پیگیری و شکایت دلخوش هستند در صورتی که سودجویان اکثرا از کارت هایی که به نام فرد دیگری است(کارت های سرقتی ، حساب های جعلی و . . .) استفاده می كنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار