مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۰۲ واحد مسکن نهضت ملی توسط این نهاد در شهرستان بروجن ساخته می‌شود که هم‌اکنون این پروژه‌‌ها دارای پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصد است.
کد خبر: ۱۱۳۶۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵ 07 November 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، محمود ابراهیمی ظهر امروز در حاشیه بازدید از طرح نهضت ملی مسکن بروجن گفت: ۳۰۲ واحد آپارتمان توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در این شهرستان در دست احداث است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: ساخت مسکن ملی در شهرستان بروجن با مشکلاتی روبرو بود و تا مدتی باعث توقف پروژه شد.

وی ادامه داد: هم‌اکنون مشکلات این طرح برطرف شده است و با سرعت قابل ملاحظه‌ای فعالیت ادامه پیدا کرده و ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ابراهیمی بیان کرد: با برگزاری جلسه شورای عالی مسکن و بازدید از پروژه برنامه‌ریزی لازم برای تامین منابع مالی و سرعت بخشیدن به کار توسط پیمانکاران در دستور کار قرار گرفت.

متقاضیان مسکن، نسبت به تامین منابع مالی اقدام کنند

فتاح کرمی، فرماندار بروجن نیز در حاشیه این بازدید از متقاضیان خواست نسبت به تامین منابع مالی و آورده مورد نیاز اقدام کنند تا پیمانکار با سرعت بیشتری ساخت و ساز را انجام دهد.

۹۵ درصد تسهیلات نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری پرداخت شده است

همچنین فریبرز معصومی، مدیر شعب بانک مسکن چهارمحال و بختیاری نیز در این بازدید گفت: تا کنون ۹۵ درصد تسهیلات نهضت ملی مسکن در استان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه تسهیلات ساخت مسکن از ۳۵۰ میلیون تومان به ۵۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است، تصریح کرد: بخشی از تسهیلات متمم‌ها آزاد شده و پروژه‌ها فعال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار