کد خبر: ۱۱۳۶۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸ 09 November 2023

کود بایوبیز چیست

در این مقاله قصد داریم تا شما را با کود بایوبیز بیشتر اشنا کنیم. بایوبیز از سال 1992 وارد بازار شده است و یکی از شرکت های پیشرو در زمینه خاک و مواد مغذی برای کشت گیاهان دوستدار محیط زیست است. این شرکت ابتدا در هلند شروع به کار کرد و پس از گسترش به اسپانیا نقل مکان کرد. آنها همچنین سایت هایی در انگلستان، فرانسه و آمریکای شمالی دارند. برای خرید کلیک کنید.

برای خرید کلیک کنید: کود بایوبیز

بایوبیز خاک گلدان، کود مایع و تقویت کننده بستر تولید می کند. همه محصولات 100% بیولوژیکی هستند که توسط پرورش دهندگان بیش از 64 کشور در سراسر جهان برای پرورش گیاهان سالم، ارگانیک و پرمحصول استفاده می شود.

این محصولات تمام اجزای ضروری را به عنوان بلوک های سازنده برای رشد گیاهان شما فراهم می کنند. این خط از سه پایه مواد مغذی به نام بایو گرو ( Bio-Grow)، بایو بلوم (Bio-Bloom) و فیش میکس (Fish-Mix) تشکیل شده است.

آنها در حال حاضر در مجموع 17 محصول تمام ارگانیک، یک بسته اولیه و چهار نوع Try-Packs ( ترای پک ) را تولید و به فروش می‌رسانند.جدیدترین محصول اضافه شده به خانواده محصولات بایوبیز می باشد . این خط حاوی اصلاح کننده های pH بالا و پایین است که به طور خاص برای تولیدکنندگان ارگانیک طراحی شده است که شامل کاهنده Ph بایوبیزو افزاینده Ph بایوبیز می باشد. فکر می کنیم که تا اینجا پاسخ سوال کود بابیوبیز چیست را دریافت کرده باشید. در ادامه به معرفی بیشتر این کود می پردازیم.

کود بایوبیز چیست؟ کاربرد کود بایوبیز:

جالب است بدانید که کود بایوبیز به گونه یا طراحی شده است که با محیط زیست سازگار است. در واقع شما می توانید این کود را با دیگر کود ها مخلوط کرده و استفاده نمایید. بایوبیز تلاش کرده است تا برای تمامی دوره های رشد گیاه قابل استفاده باشد. برای مثال کود هایی که این کمپانی تولید کرده است برای دوره گلدهی و شکوفه دهی، همچنین رشد بیشتر برگ ها نیز قابل استافده است. بهتر است برای اطلاع بیشتر از نحوه استفاده و قیمت کود بایوبیز به سایت ایران سان لایت مراجعه نمایید.

محصولات کود مایع بایوبیز برای انواع بستر کشت گل و گیاه قابل‌استفاده است. از کود بایوبیز برای تمام بسترهای کشت خاک، کوکوپیت و هیدروپونیک استفاده می‌شود. اما بر اساس تجربه‌های خود ایران گرولایت عملکرد این کود در بستر خاک بهتر از بستر کوکوپیت و هیدروپونیک است. این عملکرد به خصوص در خاک‌های ترکیبی اثرات فوق‌العاده‌ای را به بار می‌آورد. همچنین کود بایوبیز در بستر کوکوپیت نیز از نظر عملکردی بهتر از هیدروپونیک است. امید است تا این قسمت از مقاله به پاسخ سوال کود بایوبیز چیست رسیده باشید.

خرید کود بایوبیز برای تمام انواع گونه‌های گل و گیاه و حتی پرورش سبزیجات و صیفی‌جات و... توصیه می‌شود و از این نظر هیچ گونه محدودیتی ایجاد نمی‌کند. همچنین کود بیوبیز برای انواع مصارف خانگی و گلخانه‌ای و صنعتی مناسب می‌باشد. البته مصرف‌کنندگان این کود در ایران بیشتر کسانی هستند که هدف آن‌ها پرورش گل و گیاه به در حجم یک گروتنت خانگی یا گلخانه متوسط رو به بالا است و بخاطر قیمت و حجم‌های آن مصرف‌کنندگان خانگی از کودهای ارزان‌تری استفاده می‌کنند. هرچند اگر قیمت آن برای شما فرقی نمی‌کند می‌توانید با خرید کود بایوبیز یک محصول باکیفیت را تجربه کنید.

بایوبیز

کود بایوبیز چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

جالب است بدانید که کود بایوبیز به صورت 100 درصد ارگانیک است. مرتیال یان کود از نوع مایع بوده که به راحتی جذب خاک می شود. اگر بخواهیم کود بایوبیز را از نظر قیمت بررسی نماییم باید بگویم که نسبت به کود های ادونس از قیمت پایین تری برخوردار است. و اقتصادی می باشد.

یکی از اصول کلیدی کودهای بایوبیز استفاده از مواد طبیعی مشتق شده از منابع گیاهی و حیوانی است. این مواد به دقت انتخاب و پردازش می‌شوند تا کودها و اصلاح‌کننده‌های خاک ایجاد کنند که مواد مغذی ضروری و میکروارگانیسم‌های مفید مورد نیاز برای رشد قوی گیاه را فراهم می‌کنند. در نتیجه بایوبیز در تولید کودهای خود سازگاری با محیط‌زیست و سلامت و کیفیت محصول را با هم در نظر می‌گیرد تا به مناسب ترین نتیجه و کیفیت دست پیدا کند. کود بایوبیز چیست امید است پاسخ این سوال را یافته باشید.

کود بایوبیز چیست ؟ انواع کود های بایوبیز:

کود هایی که توسط کمپانی بایوبیز ساخته شده است همگی اورگانیک هستند و هر یک از کود ها برای قسمتی از رشد گیاه استفاده می شوند. در این قسمت با انواع کود های بایوبیز بیشتر اشنا می شویم:

کود بایوبیز بایو گرو (Biobizz bio grow):

این کود بایوبیز برای مرحله رویشی رشد گیاه طراحی شده است. حاوی نیتروژن آلی، فسفر و پتاسیم، همراه با عناصر کمیاب و هورمون‌های گیاهی برای تقویت رشد برگ و ساقه است. استفاده منظم از Biobizz Bio Grow به بهبود ساختار و حاصلخیزی خاک در طول زمان کمک می‌کند. فعالیت میکروبی را در خاک افزایش می‌دهد و باعث افزایش دسترسی و جذب مواد مغذی توسط گیاهان می‌شود. در نتیجه خرید کود رشد بایوبیز بایو گرو می‌تواند انتخاب مناسبی برای یک گیاه در حال رشد باشد.

  • محرک رشد
  •  گرفته شده از عصاره چغندر قند
  • منبع غذایی غنی برای میکروب‌های خاک
  • حاوی ویتامین‌های B1، B2، C و E

کود ریشه بایوبیز

کود روت جویس یا روت جوس تنها کود ریشه بایوبیز به حساب می‌آید و افرادی که دنبال خرید کود بایوبیز مخصوص ریشه‌زایی هستند باید این کود را خریداری کنند.

کود بایوبیز روت جوس به دلیل ساخته شدن از جلبک دریایی و هیومیک اسید زیاد در دوره ریشه‌زایی استفاده می‌شود. این کود باعث رشد، توسعه و پراکندگی ریشه‌های گیاه شما می‌شود و پایه‌ریزی قوی برای دوره‌های بعدی رشد به حساب می‌آید. امید است پاسخ سوال کود بایوبیز چیست را یافته باشید.

  • مشتق شده از اسید هیومیک درجه یک و جلبک دریایی
  • تحریک رشد شدید ریشه
  • آماده ساختن گیاه را برای جذب سریع‌تر مواد مغذی

کود بایوبیز چیست

کود گلدهی بایوبیز

خرید کود گلدهی بایوبیز برای افرادی توصیه می‌شود که خواهان گل و میوه‌های باکیفیت‌تر، حجیم‌تر و بیشتری هستند. کمپانی کود مایع بایوبیز برای دوره گلدهی گیاهان نیز 2 محصول تخصصی به نام‌های کود بایوبیز بایو بلوم و تاپ مکس دارد. البته محصولات دیگری نیز هستند که به شدت بر روی گلدهی و میوه دهی تأثیرگذار هستند که آن‌ها در بخش کودهای ترکیبی و تقویت‌کننده‌ها بررسی می‌کنیم. در این قسمت به پاسخ سوال کود بایوبیز چیست پرداختیم.

این مدل کود رشد بایوبیز به طور خاص برای مرحله گلدهی و میوه دهی فرموله شده است و ترکیب متعادلی از مواد مغذی از جمله فسفر و پتاسیم را فراهم می‌کند. این به تحریک تولید گل فراوان و افزایش کیفیت کلی میوه کمک می‌کند.

  • برای گل‌های شاداب که منجر به میوه‌های خوش‌طعم می‌شود
  • حاوی ترکیبی بهینه از نیتروژن، فسفر و پتاسیم و عناصر کمیاب

کود بایوبیز بایو بلوم Bio Bloom؛ کود بایوبیز گلدهی  این ماده مغذی ۱۰۰٪ آلی است و از ترکیب بهینه نیتروژن ، پتاسیم ،فسفر ، آنزیم ها و اسیدهای آمینه تشکیل شده و در هماهنگی کامل با خاک ، برای افزایش گلدهی ، تولید میوه و ساختار شاخه جامد در گیاهان عمل می کند.

کود بایوبیز بایو بلوم یک ماده مغذی مستقل از گیاه است که از دوره گلدهی تا زمان برداشت محصول استفاده می شود. برای غنی سازی خاک هایی مانند خاک های کوکو پیت برای استفاده در کشاورزی خاک یا کشاورزی با این رسانه ها مناسب است. این محصول به شکل تکی یا به صورت پکیج کود گلدهی بایوبیز قابل خریداری است.

کود بایوبیز چیست؟ به یان سوال پرداختیم و انواع کود های بایوبیز را شناسایی کردیم. برای اطلاع از قیمت اصلی کود های بایوبیز می توانید به سایت ایران سان لایت مراجعه نمایید و با مشاورین ما برای گرفتن مشاوره رایگان تماس حاصل فرمایید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار