بانوی یزدی مبلغ ۱۶ میلیون تومان هزینه برگزاری مراسم سالگرد همسر خود را برای سومین سال متوالی به ستاد دیه استان اهدا کرد.
کد خبر: ۱۱۳۶۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸ 09 November 2023
 
 
 
 
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، همزمان با پنجشنبه (۱۸ آبان ماه)، انسیه رکن الدینی با حضور در دفتر ستاد مردمی دیه استان و اعلام تمایل جهت کمک به آزادی ۱ زندانی ، مبلغ ۱۶ میلیون تومان هزینه سومین مراسم سالگرد همسر خود را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داد و با این اقدام در قالب پویش رضوان زمینه ساز تداوم پنجشنبه های مهربانی شد.
 
این نیکوکار هدف از این اقدام خداپسندانه را شادی روح همسر خود بیان نموده و در این خصوص گفت: تصمیم گرفته تا برای سومین سال متوالی هزینه مراسم سالگرد همسرم مرحوم “علی رضا رمضانی” را  را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص دهم تا با این اقدام یک محکوم مالی از زندان آزاد گردیده و ثواب این کار خیر به روح وی برسد.
 
این بانوی نیکوکار سال ۱۴۰۱  و ۱۴۰۰ نیز  هزینه مراسم سالگرد همسر خود را نیز به این امر خیر اختصاص داده بود.
 
پویش رضوان ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به همت ستاد دیه استان یزد اجرا و نیکوکاران و مردم دار العباده میتوانند هزینه های مراسم های ختم ، سوم ، هفتم ، چهلم و سالگرد عزیزان خود را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص بدهند .
 
شماره تلفن ۳۶۲۹۸۲۰۰ روابط عمومی ستاد دیه استان یزد پاسخگوی سوالات عموم خیران و مردم نیکوکار پیش‌بینی شده است که می‌توانند اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار