مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تا کنون ١٨۶ واحد مسکن به مددجویان این نهاد در استان واگذار شده است.
کد خبر: ۱۱۳۷۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹ 11 November 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، جاسم محمدی گفت: خدمت احداث، ایمن‌سازی و مقاوم‌سازی مسکن در راستای تأمین رفاه و آسایش خانواده‌های نیازمند در اختیار مددجویان دارای شرایط قرار می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به استفاده از مصالح با کیفیت و مرغوب در این واحد‌های مسکونی، ادامه داد: مراحل احداث ٣١١ واحد مسکن مددجویی از ابتدای امسال آغاز شده که از این مجموع ١٨۶ واحد تحویل مددجویان شده و مابقی نیز تا پایان امسال واگذار می‌شود.

وی با اشاره به بسته حمایتی در نظر گرفته شده برای احداث مسکن مددجویی، افزود: این بسته حمایتی شامل تسهیلات قرض‌الحسنه از سوی کمیته امداد و بنیاد مسکن، کمک بلاعوض و کمک‌های خیران است.

محمدی در پایان ضمن تقدیر از خیران و موسسات خیریه در راستای تامین منابع مالی احداث مسکن مددجویان تحت حمایت، تصریح کرد: بخشی از هزینه‌های احداث و خرید مسکن مددجویان از محل کمک‌های مردمی در قالب صدقات، کمک‌های خیران و مشارکت مؤسسات خیریه تأمین می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار