مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی گفت: با توجه به امکانات و تجهیزات استان ۵ دستگاه بولدوزر، ۱۵ دستگاه کامیون و ۳ دستگاه لودر در این منطقه مستقر شده است و در صورت نیاز به تعداد ماشین آلات افزوده خواهد شد تا طبق برنامه زمان‌بندی شده، مسیر بازگشایی شود.
کد خبر: ۱۱۳۷۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹ 11 November 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی امروز در بازدید از محور خسارت دیده محور چمن بید به جنگل گلستان با اشاره به راه‌اندازی کارگاه راهداری به منظور بازسازی بخش آسیب دیده این محور اظهار کرد: با توجه به امکانات و تجهیزات استان ۵ دستگاه بولدوزر، ۱۵ دستگاه کامیون و ۳ دستگاه لودر در این منطقه مستقر شده است و در صورت نیاز به تعداد ماشین آلات افزوده خواهد شد تا طبق برنامه زمان‌بندی شده، مسیر بازگشایی شود.

وی گفت: نیمی از جاده دچار سیل‌بردگی شده است و با اداره کل منابع طبیعی برای اجرای دیوار ساحلی به صورت گابیونی هماهنگ شده است، همچنین شرکت آب منطقه‌ای، سپاه جواد الائمه (ع)، تیپ سپاه، شهرداری‌ها و پیمانکار شرکت ساخت در امر بازسازی مسیر همکاری می‌کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی افزود: با توجه به تجهیزات فراهم شده در کمترین زمان، مسیر آسیب دیده ناشی از سیلاب، مرمت و بهسازی و ترافیک برقرار می‌شود.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار