مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس؛
مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس افزود : هلدینگ خلیج فارس از راه اندازی پارک پتروشیمی در منطقه آزاد مهران حمایت می کند.
کد خبر: ۱۱۳۷۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱ 15 November 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ علی عسکری  در مراسم جانمایی پارک پرو پروپیلن در منطقه آزاد مهران افزود : این شرکت در تولید انواع پلی پروپیلن با گریدهای همو پلیمر، کوپلیمر تصادفی و کوپلیمر بلوک فعالیت خواهد داشت.

وی گفت :  راه اندازی پارک پلی پروپیلن در سفر رییس جمهور در دور اول به این استان مورد تاکید قرار گرفته است که بعد از کار کارشناسی ها و بررسی های لازم، منطقه آزاد مهران برای اجرای این طرح انتخاب شده است.

عسکری ادامه داد : مشکلی برای راه اندازی این پارک در استان و منطقه مهران نداریم و مقدمات اجرای این طرح را فراهم خواهیم کرد و در آینده بتوانیم مقدمات اجرایی شدن آنرا فراهم کنیم.

وی مطرح کرد : این پارک در راستای توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی و تکمیل زنجیره ارزش است که با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور در راستای فاصله گرفتن از اقتصاد نفتی، راه اندازی پارک پتروشیمی بسیار مهم است.

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس افزود افزود : پتروشیمی یک مزیت نسبی است و جمع آن با پارک و صنایع پایین دستی، می تواند پدیده ای موفقی را در استان ایلام رقم بزند.

عسکری  با اشاره به اینکه توسعه زنجیره تولید از اهداف مهم این پارک پرو پروپیلن است، افزود: انشا الله با عزم تیم جدید و با کمک و همکاری استاندار و مسئولان استان مقدمات عملیات اجرایی پارک پتروشیمی در منطقه آزاد مهران فراهم شود./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار