رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمانشاه از تولید ۱۵ هزار جعبه نشاء گُل فصلی کشت پاییزه برای توزیع بین مناطق هشت‌گانه شهرداری کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۷۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳ 15 November 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از خبر آنلاین کامجو غلامی، اظهار کرد: برای دومین‌بار در سال جاری با عنوان کشت دوم تولید ۱۵ هزار جعبه نشاء گل فصلی شامل بنفشه (هشت رنگ) و همیشه بهار در گلخانه این سازمان به مرحله بهره‌برداری و توزیع رسیده است.

وی افزود: تولید نشاء گل فصلی به صورت ۲ بار در سال و تحت عنوان کشت بهاره و پاییزه در گلخانه چهار هزار متری مخصوص کشت نشاء گل فصلی سازمان صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: کاشت گل‌های فصلی در فضای سبز شهری علاوه بر افزایش زیبایی بصری و طراوت محیط، ارتقای سطح نشاط و شادابی بین شهروندان را همراه دارد.

غلامی عنوان کرد: امسال نیز مانند سال‌های گذشته کاشت گل‌های فصلی، فرش‌گل در بوستان‌ها، میادین و بلوار‌ها در دستور کار سازمان و فضای سبز مناطق هشت‌گانه شهرداری قرار گرفته است.

وی افزود: تولید انواع درختچه زینتی شامل، انواع رُز، یاس هلندی، شمشاد، پیراکانتا، زرشک زینتی به تعداد ۲۵ هزار گلدان به منظور توزیع و کاشت در مناطق هشت‌گانه شهرداری نیز از دیگر تولیدات گلخانه این سازمان است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: با وجود همه کمبود‌ها و موانع تمام تلاش و توان خود را در راستای ایجاد و گسترش فضای سبز شهری به کار می‌گیریم و امیدواریم شهروندان نیز با تعامل و همکاری خود در ایجاد محیطی سبز و زیبا یاریگر ما باشند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویداد‌های ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار