استمرار قیام امام حسین( ع)وگلوی به خون آغشته علی اصغر(ع)در آغوش پدر یک بار دیگر توسط یزیدیان زمان اسرائیل غاصب برای دنیا به نمایش گذاشته شد ، اما همچنان که ظلم یزید در عصر عاشورا پایدار نماند ، ظلم اسرائیل نیز نمیماند ومقاومت و پایداری مردم فلسطین زمینه ساز نابودی اسرائیل فراهم خواهد کرد . 
کد خبر: ۱۱۳۸۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱ 16 November 2023

تابناک ایلام، امین دانیالی :: این روزها آنچه در فلسطین اتفاق می افتد کشتار بی گناه کودکان بی دفاع ومظلوم غزه است ،کشتار گسترده توسط رژیم اشغالگر وکودک کش اسرائیل این سوال را در ذهن می آورد ،آیا پس از ۱۴۰۰ سال عاشورایی دیگر تاریخ بشریت  خواهد دید؟

بی شک محاصره مردم غزه ،قبل حمله اسرائیل به غزه ، همچون محاصره حسین( ع) ویارانش پس از واقعه عاشورا بود ، واین خود خبر از وقوع عاشورایی دیگر درعصر حاضر خواهد داد،همچنین جلوگیری از رسیدن آب و غذا برای کودکان ،زنان ومجروحان ،شهادت کودکان در آغوش پدران خود،رفتار بی رحمانه صهیونیست ها نسبت به زنان و افراد مسن ،قتل وغارت ونسل کشی مردم غزه ،اینها چیزی به غیر از وجود یزید زمان درذهن نمایان میکند ؟

استمرار قیام امام حسین( ع)وگلوی به خون آغشته علی اصغر(ع)در آغوش پدر یک بار دیگر توسط یزیدیان زمان اسرائیل غاصب برای دنیا به نمایش گذاشته شد ، اما همچنان که ظلم یزید در عصر عاشورا پایدار نماند ، ظلم اسرائیل نیز نمیماند ومقاومت و پایداری مردم فلسطین زمینه ساز نابودی اسرائیل فراهم خواهد کرد . 

همه تاریخ گواه است که منشا ظلم وستم مردم اسرائیل توسط فردی به نام داویدبن گوین درسال ۱۹۴۸ پایه  گذاری شدواو قدس وبیت المقدس را پناهگاهی امن برای یهودیان اعلام کرد . 

فلسطینی ها روز تاسیس موجودیتی به نام اسرائیل را به عنوان روز نکبت یا روز فاجعه یاد می کنند روزی که به نام خلع ید آنها از این سرزمین منجر شد. 

آغاز تجاوز و کشتار مردم برای تصاحب سرزمین فلسطین ازسال ۱۹۶۷ بود و بعد از آن سال ۲۰۰۶ غزه همواره شاهد شعله ورشدن درگیری هایی بود که همواره مورد ظلم و تهاجم اسرائیل قرار گرفت . 

ولی غزه اگر از یک سو جولانگاه جنایتکاران و جانیان آدم کش بود اما از سوی دیگر نمایشگاه باشکوهی بود از مقاومت ،ایثار و ایمان مردمی مظلوم برای دفاع از سرزمین خود بود . 

قرآن کریم در آیات متعددی به تبیین الگوی  که سنت جاری و جاودان انبیا برای تبلیغ رسالت الهی ،مقاومت در مقابل دشمنان و بدخواهان و تسلیم نشدن در برابر زیاده خواهی کافران و مفسدان پرداخته است . یکی از نمونه ها جریان مبارزه طالوت باجالوت ابرقدرت ستمگر است که درسوره بقره آیه ۲۵۰ به آن اشاره شده است . 

براساس اصول وفرامین دین مبین اسلام وسیره انبیا طبق فرمایش حضرت امام خمینی ره اولین اولویت انقلاب اسلامی حمایت از ملت مظلوم فلسطین عنوان شد و این پایه گذار مبارزه باظالم وظلم و ستم اسرائیل نسبت به مردم فلسطین چهره اسرائیل را وظلم اوبه مردم مظلوم به جهانیان آشکار شد .

این روزها به تاسی همه جانبه ایران از مردم مظلوم فلسطین همه شاهد خیزش مردم سراسر دنیا برعلیه اسرائیل بودیم . 

بیداری مردم دنیا و خروش همه جانبه خانه عنکبوتی استکبار را ویران و بازوی استکبار جهانی را از ریشه همچون غده ای سرطانی حذف خواهد کرد . 

خواندن شهادتین کودک فلسطینی در گوش برادر کوچک خودحین شهادت ستون های کاخ سفید را به عنوان حامی وپشتیبان اسرائیل غاصب به لرزه درآورده است . 

آنچه این روزها از کشتار مردم بی گناه و کودکان غزه به نمایش گذاشت عمر نابودی اسرائیل را به جلوتر آورده است وجهان را از وجود نحس خود پاک خواهد کرد ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار