آیت الله نوری همدانی در دیدار رئيس سازمان بسیج مستضعفین، گفت: کشور ما در سایه اقدامات نیروهای مسلح به بالاترین سطح بازدارندگی در جهان دست یافته است.
کد خبر: ۱۱۳۸۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴ 16 November 2023

به گزارش تابناک قم، آیت الله نوری همدانی در دیدار با سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آستانه هفته بسیج با قدردانی از نیرو‌های مسلح و بسیج که کشور را به بالاترین سطح بازدارندگی رسانده اند، افزود: به برکت حضور و فعالیت بسیج، دشمن اجازه تعرض به ایران را ندارد اما امروز باید هوشیارتر از همیشه باشیم و آمادگی و بازدارندگی خود را ارتقا بخشیم.

وی ادامه داد: میهمن اسلامی ما امروز در اوج اقتدار و قدرت هستیم و دشمن جرئت نگاه چپ کردن به مرز‌های میهن اسلامی را ندارد.

این مرجع معظم تقلید به حمله اخیر صهیونیست‌ها به غزه اشاره کرد و گفت: در جریان تهاجم رژیم صهیونیستی به غزه، دشمن با کمک استکبار تمام ظرفیت خود را علیه مردم مظلوم فلسطین به میدان آورده است.

آیت الله نوری همدانی با تاکید بر ضرورت حمایت و کمک به جبهه مقاومت برای ایستادگی در برابر دشمنان اسلام، افزود: تا حد امکان باید ظرفیت‌های مختلف خود را برای حمایت‌های از مردم فلسطین در برابر جنایت‌های جبهه استکبار در غزه به کار ببندیم.

وی جنایت‌های صهیونیست‌ها در غزه را برای جوامع اسلامی درد آورد دانست و گفت: امروز وضعیت دنیا بسیار اسف بار است که صهیونیست‌ها با حمایت استکبار جاده‌ها و راه‌ها و مراکز درمانی را بسته اند و بی سابقه‌ترین ظلم و جنایت را به مردم غزه انجام می‌دهند.

نیروهای مسلح، ایران را به بالاترین سطح بازدارندگی رسانده اند

این مرجع معظم تقلید با تاکید بر ضرورت خدمت به مردم به عنوان رکن اصلی انقلاب اسلامی، افزود: در انقلاب اسلامی و جنگ مردم فداکاری بسیاری کرده اند و به عنوان ستون و سپر برابر دشمن باید به آنان خدمت کرد.

آیت الله نوری همدانی در ادامه گفت: بسیج مجموعه ای ارزشمند و با سابقه روشن از خدمت رسانی در عرصه‌ها مختلف به کشور و مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار