فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) با اشاره به اینکه بیش از ۱۰ کیلومتر تونل با ۳میلیون ساعت کار مداوم بدون هیچ‌گونه حادثه و اتفاق اجرایی شد، گفت: این میزان کار برای اجرای پروژه متروی اسلام‌شهر انجام شد و تکمیل این پروژه در دست انجام است.
کد خبر: ۱۱۳۸۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳ 18 November 2023

سردار عبدالرضا عابد

به گزارش تابناک تهران، سردار عبدالرضا عابد ظهر امروز، شنبه، در آیین پایان عملیات حفاری تونل متروی اسلام‌شهر (جنوب غرب استان تهران) که در محل ایستگاه متروی میدان نماز اسلام‌شهر برگزار شد، اظهار داشت: بیش از ۳۰۰ کیلومتر حفاری تونل مترو به‌دست جوانان و متخصصان توانمند قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) در سراسر کشور در حال اجراست که بخشی از آن‌ها تکمیل شده و به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: امروز قرارگاه خاتم‌الانبیا، قرارگاهی بی‌نظیر و به‌پاخاسته از بطن مردم و برای خدمت به مردم است، به‌طوری که هر کجا کاری روی زمین بماند، قرارگاه با نیرو‌های جهادی وارد عمل می‌شود و اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا با اشاره به اینکه فعالیت‌های انجام‌شده در راستای خدمات‌رسانی به مردم است، تأکید کرد: برخی افراد می‌گویند که بودجه کشور در اختیار قرارگاه سازندگی است، درحالی که فقط حدود ۴.۵ درصد از اعتبارات فعالیت‌های عمرانی کشور در اختیار قرارگاه خاتم قرار دارد و ۹۵.۵ درصد دیگر در اختیار بخش خصوصی است و کار‌هایی را که دیگران نمی‌توانند انجام بدهند و بر زمین مانده است، ما انجام می‌دهیم.

عابد گفت: هر کجا که توکل بر خدا و اتکا به مردم باشد، فعالیت‌ها به‌خوبی انجام می‌شود و امروز افتخاری برای ماست که در پروژه‌های خاص و پیچیده از نظر مشخصات فنی و شرایط اقلیمی، مشارکت و همکاری داشته باشیم و کار را به سرانجام برسانیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با اشاره به موفقیت به‌دست‌آمده در اجرای پروژه متروی اسلام‌شهر (جنوب غرب استان تهران) تصریح کرد: خوشبختانه در طول اجرای این پروژه که به‌طول بیش از ۱۰ کیلومتر تونل بالغ بر ۳ میلیون ساعت کار مداوم انجام شده است، هیچ‌گونه حادثه و اتفاقی برای کارکنان حادث نشده است، درحالی که از موانع و چالش‌های بسیار سختی عبور کردیم، این نشان‌دهنده توجه و رعایت مسائل ایمنی و جسارت و جرئت مدیران و کارشناسان این پروژه است که قطعاً می‌تواند برای پروژه‌های بعدی ما تأثیرگذار باشد.

عابد خاطرنشان با تأکید بر اینکه "کاری که به اینجا رسیده است، باید تمام شود"، گفت: در ادامه احداث مترو نصب تجهیزات ریلی و برقی و اتصال متروی تهران به اسلام‌شهر و بهره‌برداری از پروژه برای ما بسیار مهم است و آن را به سرانجام می‌رسانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار