مردم چهارمحال و بختیاری در نقاط مختلف این استان در حمایت از مظلومیت مردم فلسطین به ویژه کودکان غزه و محکومیت جنایت‌های رژیم کودک‌کش اسرائیل روز شنبه ۲۷ آبان‌ماه راهپیمایی کردند.
کد خبر: ۱۱۳۸۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲ 18 November 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، در شهرکرد مرکز استان نیز مردم با حمل دست نوشته و سردادن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا با برپایی راهپیمایی از میدان ۱۲ محرم به سمت خیابان ملت به طرف چهارراه بازار تا امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (س) نسبت به کشتار و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه اعلام انزجار کردند.

نماینده، ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در این جمع راهپیمایی مردم شهرکرد گفت: دل همه آزادگان جهان نسبت به نسل‌کشی و کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان بی‌گناه غزه توسط رژیم صهیونیستی خون است و همه آزادی خواهان جهان نسبت به این کشتار رژیم اشغالگر قدس اعلام انزجار کرده‌اند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام افزود: تمام آزادگان جهان برای حمایت از کودکان و زنان فلسطین آماده و مهیا هستند.

امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: امروز برگزاری این تجمع‌ها در حمایت از ملت مظلوم غزه مهمترین وظیفه هر مسلمان و آزاده به شمار می‌رود.

وی با تاکید براینکه رژیم صهیونیستی در حال نابودی است، گفت: امروز استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در تلاش هستند با طراحی جنگ روایت‌ها، اذهان عمومی جامعه جهانی را نسبت به جنایات خود و کشتاری که انجام داده‌اند، منحرف کنند.

نکونام افزود: استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در قالب جنگ روایت‌ها، به دنبال تحریف حمله‌های وحشیانه خود علیه ملت مظلوم فلسطین و تغییر جای ظالم و مظلوم هستند.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: در این شرایط حساس باید با روشن‌گری، جلو روایت‌سازی‌های دورغین و تحریف‌های رژیم اشغالگر و کودک‌کُش اسرائیل گرفته شود و اجازه نداد صهیونیست‌ها در این میدان بر روی جنایاتی که انجام داده‌اند، سرپوش بگذارند.

به گزارش ایرنا، رژیم اشغالگر قدس در حمله به غزه و بمباران این منطقه، کودکان و زنان و مردم بی‌دفاع را به شهادت رسانده است که گونه‌ای که وزیر بهداشت فلسطین اعلام کرده است: نظامیان رژیم صهیونیستی در غزه قتل عام و نسل کشی به راه انداخته‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار