رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: 21 دوربین نظارت تصویری در راه‌های گلستان نصب و به روزرسانی می شود که شامل 16 دوربین تعویضی و پنج دوربین جدید است.
کد خبر: ۱۱۳۸۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۵ 18 November 2023

به گزارش تابناک گلستان، ایوب میرشاهی شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: ۲۱ دوربین نظارت تصویری در راه‌های استان نصب و به روزرسانی می‌شود که شامل ۱۶ دوربین تعویضی و پنج دوربین جدید است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان افزود: دوربین‌های قابل تعویض و به روزرسانی در تمام محور‌های استان پراکنده بوده و دوربین‌های جدید در نقاط پرتصادف و دارای شرایط آب و هوایی خاص محور‌های گنبد- مراوه تپه، مراوه تپه –کلاله، کردکوی- گلوگاه (محور قدیم)، کردکوی-بندرترکمن و گرگان به شاهرود نصب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در مرحله انتخاب پیمانکار برای نصب و به روزرسانی این دوربین‌ها قرار داریم، ادامه داد: مبلغ هزینه کرد آن‌ها پس از انتخاب پیمانکار نهایی و اعلام می‌شود.

میرشاهی متذکر شد که زمان بهره برداری کامل از این دوربین‌ها تا پایان امسال تعیین شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: در حال حاضر هم تعداد ۴۰ دوربین نظارت تصویری در راه‌های استان فعال است و کاربران جاده‌ای می‌توانند از آخرین وضعیت ترافیکی و جاده‌ای مطلع شوند.
منبع/فارس

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار