معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به آماده باش شهرداری کرمانشاه برای احتمال آبگرفتگی، گفت: ۷۰۰ نیروی خدماتی شهری بکارگیری می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۳۸۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵ 20 November 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از مهر، برومند نامداری با اشاره به آمادگی نیرو‌های شهرداری در پی اعلام هشدار نارنجی، اظهار کرد: با توجه به بارندگی‌های اخیر آمادگی نیرو‌های و امکانات را محک زد و در حال حاضر در وضعیت مناسبی قرار داریم.

وی افزود: هم اکنون با شروع بارش‌ها و اعلام هشداری نارنجی از سوی هواشناسی آمادگی کامل به عوامل اجرایی و خدماتی داده شده و تمامی کانال‌ها و شبکه‌های دفع آب‌های سطحی نیز پاکسازی شده‌اند تا با کمترین مشکل مواجه باشیم.

معاون محیط زیست و خدمات شهری با بیان اینکه آبگرفتگی در سطح معابر کرمانشاه پیش بینی شده، تصریح کرد: با این پیش بینی و احتمال آبگرفتگی در برخی معابر مشخص از شهر غافلگیری خدمات شهری و شهرداری مطرح نخواهد شد که با این شناسایی با اقدامات عمرانی در پی رفع مشکلات در مناطق مستعد آبگرفتگی هستیم.

نامداری خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در برخی معابر با آبگرفتگی رو به رو خواهیم بود تمهیداتی در نظر گرفته شده که با استقرار نیرو و هماهنگی با آتش نشانی برای به کارگیری دستگاه پمپ سریع در محل وقوع امیدواریم با کمترین مشکل روبه رو شویم.

وی همچنین به تعداد نیروی خدماتی آماده باش در شهرداری اشاره و تاکید کرد: تعداد ۷۰۰ نفر نیرو در بخش خدمات شهری با شیفت بندی در حال آماده باش بوده، اما در صورت کمبود نیرو از نیروی‌های بخش نگهداری فضای سبز به عنوان نیرو‌های کمکی استفاده خواهیم کرد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری ادامه داد: ۴۰ تا ۵۰ دستگاه ماشین آلات نیز در تمامی مناطق کرمانشاه در حالت آماده باش و ارائه خدمات هستند.

نامداری در پایان با اشاره به چند توصیه عنوان کرد: از شهروندان توصیه و تقاضا می‌شود در صورتی که قسمتی‌هایی از معابر بسته شده اصراری بر تردد از این قسمت نداشته باشند چرا که با بالا رفتن حجم آبگرفتگی در برخی از معابر به دلیل امکان بروز حوادث تار زمان تخلیه بسته خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار