مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از ساماندهی سهمیه آرد روستاییان و عشایر استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۹۱۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰ 21 November 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ تقی منصوریان روز سه شنبه در نشست بررسی توزیع آرد روستاییان و عشایر استان ایلام اظهار کرد: بر اساس دستور ابلاغی وزارت کشور در راستای توزیع عادلانه آرد میان روستاییان و عشایر، تلاش شد که با بررسی این موضوع سهمیه سرانه هر خانوار به درستی در اختیار آنها قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: با توجه به بررسی های اولیه مشخص شد که برخی از مناطق روستایی و عشایر حتی کمتر از پنج کیلوگرم سرانه آرد دریافت می کنند و در برخی مناطق دیگر استان این رقم به ۱۲ کیلوگرم در ماه می رسد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: به منظور اصلاح و برخورداری این قشر زحمت کش از سهمیه آرد به صورت عادلانه با همراهی دستگاه های جهاد کشاورزی، غله، تعاون روستایی و امور عشایری برای ثبت کد ملی افراد روستایی و عشایر در سامانه مدیریت یکپارچه آرد کشور ظرف مدت ۱۰روز فرصت داده شد.

منصوریان از فرمانداران و مدیران دستگاه های مرتبط در شهرستان های استان خواست که ضمن اطلاع رسانی به جامعه عشایر و روستایی آنان را برای دریافت سهمیه آرد عادلانه ترغیب به ثبت نام در سامانه کنند.

وی اداره غله و تعاون روستایی را مکلف کرد که به منظور تسریع در روند ثبت نام افراد عشایر و روستایی با ادارات مربوطه برای ثبت در سامانه همکاری کنند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار