کد خبر: ۱۱۳۹۱۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲ 21 November 2023

نمایشگاه صنعت ساختمان اهواز، با حضور آریاکوپلینگ؛

نمایشگاه­های تجاری، محلی برای گرد هم آمدن فعالان حوزه­های مختلف است که در آن، جدیدترین محصولات و آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید دیگران قرار می‌دهند. از جمله این نمایشگاه­ها که قدمتی چندین ساله دارد و در ایران برگزار می‌شود، نمایشگاه صنعت ساختمان است؛ در این نمایشگاه شرکت‌های مختلف با زمینه فعالیتی متفاوت، محصولات و خدمات خود را به نمایش می‌گذارند. بازدید از این نمایشگاه فرصت‌های زیادی به همراه دارد؛ از سویی، موجب آشنایی مخاطبین با شرکت‌های تولیدی و برندهای مختلف می شود که بازدیدکنندگان می­توانند سوالات و دغدغه‌های خود را با کارشناسان این شرکت‌ها در میان بگذارند؛ از سوی دیگر، شرکت‌های حاضر در نمایشگاه هم می‌توانند از نزدیک با رقبای خود آشنا شوند و چه بسا همکاری‌های مشترک و دوسویه در دل همین آشنایی­ها رقم بخور!

شرکت آریا کوپلینگ، به عنوان طراح و تولید کننده تجهیزات آتش نشانی اطفای حریق، یکی از شرکت‌هایی است که همه ساله در نمایشگاه صنعت ساختمان در شهرهای مختلفی حاضر می‌شود. در سال جاری، این شرکت با نمایش طیف وسیع محصولات خود در نمایشگاه صنعت در چندین شهر، از جمله  کرمان، شیراز، تبریز، تهران و غیره مخاطبان بسیاری را به سمت خود جلب کرده است. به عنوان نمونه، سازندگان ساختمان‌های مسکونی به دلیل تنوع محصولات تولید شده در شرکت آریا کوپلینگ (به خصوص جعبه‌های آتش نشانی دکوراتیو)، مجذوب غرفه آریا کوپلینگ در نمایشگاه صنعت ساختمان شدند.

و اما این بار، آریا کوپلینگ مهمان استان خوزستان و میزبان بازدید کنندگان نمایشگاه صنعت ساختمان، آسانسور و تاسیسات اهواز هست. در این رویداد که در تاریخ یکم  لغایت چهارم آذرماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی خوزستان برگزار می‌شود، شرکت‌های مختلفی حضور خواهند داشت. آریا کوپلینگ طراح و تولید کننده بیش از ۳۵۰ محصول مختلف حوزه ایمنی و آتش نشانی هم پذیرای مهمانان عزیز خواهد بود.

حال لازم است در خصوص پیشینه مجموعه تولیدی آریا کوپلینگ و طیف محصولات آن معرفی کوتاهی داشته باشیم. این مجموعه؛ بیش از ۵۰ سال است که در حوزه طراحی و تولید تجهیزات آتش نشانی اطفا حریق (بر اساس استانداردها و الزامات ملی و بین‌المللی) فعالیت می‌کند. مجموعه­ای تولیدی که در شرق تهران واقع شده است و محصولات متنوعی را در ۹ دسته کلی تولید می‌کند. محصولاتی که پاسخگوی نیاز ساختمان‌های شهری و صنعتی به تجهیزات ایمنی و آتش نشانی هستند و درهمین راستا طراحی و تولید می­شوند و شامل خانواده محصولات ذیل هستند:

  • انواع جعبه آتش نشانی
  • انواع هوزریل استاندارد آتش نشانی
  • سامانه شیلنگ برزنتی
  • انواع اتصالات آلمانی
  • انواع اتصالات انگلیسی
  • انواع خاموش کننده دستی (کپسول آتش نشانی پودری)
  • انواع نازل‌ها
  • انواع شیرهای آتش نشانی
  • انواع اسپرینکلرهای آتش نشانی

در مجموع ۳۵۰ محصول مختلف در این ۹ خانواده جا گرفته‌اند که باعث شده‌اند از حیث تنوع، این شرکت در میان تولید کنندگان ایرانی تجهیزات آتش نشانی اطفای حریق، بدون رقیب باقی بماند.

بازدید از غرفه محصولات آریاکوپلینگ را به کسانی که در حوزه صنعت ساختمان فعالیت می‌کنید، توصیه می‌کنیم. چرا که بی شک، محصولات استاندارد آریا کوپلینگ، پاسخگوی نیاز شما به بحث ایمنی در برابر حریق خواهد بود. به عنوان مثال، جعبه‌های آتش نشانی دکوراتیو آریا کوپلینگ در چندین نمایشگاه اخیر توانسته است نظر بسیاری از سازندگان را به خود جلب کند. این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی است تا شما عزیزان که در حوزه صنعت ساختمان در استان خوزستان فعالیت می‌کنید، از نزدیک با محصولات آریا کوپلینگ آشنا شوید و با کارشناسان بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش این شرکت به صورت مستقیم صحبت نمایید.

علاوه بر آن، صنعتگران نیز می‌توانند بسیاری از نیازهای خود را در غرفه آریا کوپلینگ بیابند. همچنین از پرسنل آتش نشانی خوزستان دعوت می‌کنیم با مراجعه به غرفه آریاکوپلینگ از محصولات منحصر به فردی که صرفاً برای عملیات اطفای حریق طراحی شده است، بازدید نمایند. به عنوان مثال، سلار نازل که برای نخستین بار توسط شرکت آریاکوپلینگ طراحی و تولید شد، جهت اطفای حریق زیر زمین بسیار برای آتش نشانان و نیروهای عملیاتی کاربردی خواهد بود. لذا این عزیزان هم می‌توانند با بازدید از غرفه آریا، با این محصول و محصولات بدیع دیگر آشنا شوند و در خصوص مسائل فنی و عملکردی این محصولات با تیم فنی اعزامی به نمایشگاه به گفتگو بپردازند.

در نمایشگاه صنعت و ساختمان اهواز، در سالن خلیج فارس، منتظر دیدار شما هستیم.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار