مدیر جهاد کشاورزی اردل از انعقاد قرارداد اجرای طرح عمومی تامین آب اراضی کشاورزی روستای بالد با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۹۲۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲ 21 November 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری،  وحید طهماسبی با تاکید بر ورود بخش خصوصی در انجام پروژه‌های تامین آب اردل، گفت: توسعه باغات در اراضی شیب‌دار مزیت‌های بسیاری برای این شهرستان به همراه دارد و موجب ایجاد اشتغال پایدار می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی اردل ادامه داد: تلاش می‌شود در این شهرستان با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها، توان، تجربه و تخصص کارشناسان بخش کشاورزی رشد، توسعه و شکوفایی این بخش را بیش از پیش کنیم و در راستای تحقق شعار سال اقدامات موثری داشته باشیم.

وی افزود: تا کنون جلسات متعددی با حضور بهره‌برداران و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی جهت اجرای طرح انتقال آب اراضی کشاورزی روستای بالد برگزار شده است.

طهماسبی عنوان کرد: طرح تامین و انتقال آب اراضی روستای بالد در سطح ۱۰۷ هکتار و با تخصیص آب به میزان ۳۷ لیتر در ثانیه به مدت چهار سال زراعی با توافق بهره‌برداران به سرمایه‌گذار بخش خصوصی واگذار شده است.

وی تصریح کرد: طبق توافق صورت گرفته احداث چاهک حریمی، احداث ایستگاه پمپاژ، تکمیل پست برق، لوله‌گذاری خط انتقال، احداث استخر و اجرای سیستم بارانی در سطح ۳۷ هکتار، از جمله تعهدات سرمایه‌گذار بخش خصوصی در اجرای این طرح است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار