استاندار گیلان در پایان سفر به رودسر:
استاندار گیلان با تاکید بر اجرای مصوبات سفر به شهرستان ها از سوی مدیران و نهادهای ذی‌ربط گفت: یکی از برنامه های ما در راستای اجرای سیاست های دولت مردمی سرکشی به شهرستان ها، مناطق دور از دسترس و روستاها است.
کد خبر: ۱۱۳۹۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷ 22 November 2023


به گزارش خبرنگارتابناک گیلان ؛ اسدالله عباسی شامگاه (سه شنبه) در پایان سفر یکروزه به شهرستان رودسر با مسولان اجرایی استان اظهار کرد: در این سفر مطالبات مردم بررسی شد و پروژه هایی که اولویت دار مورد درخواست مردم در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از برخی پروژه ها گفت: در این سفر در موضوعات مختلفی مانند مسکن، اجرای طرح هادی، سند توسعه روستایی، محیط زیست، منابع طبیعی، کشاورزی، زیر ساخت های ارتباطاتی و مخابراتی، برق، راه و آب مصوباتی داشتیم که ادارات اجرایی ذی ربط ملزم به اجرای آن شدند.

استاندار گیلان ادامه داد: در بخش های آموزش و پرورش و بهداشت و سلامت، گردشگری نیز برنامه ریزی هایی صورت گرفت که در آینده با تشکیل کارگروهی روند پیشرفت و انجام صحیح امور رصد خواهد شد.

عباسی تصریح کرد: حداکثر هر ۲ هفته یکبار به یکی از ۱۷ شهرستان گیلان با مدیران اجرایی سفر خواهیم داشت و از نزدیک با خانواده معظم شهدا، مردم، روسای شوراهای اسلامی شهر و روستا، دهیاران، بخشداران و مدیران شهرستانی به گفتگو خواهیم نشست و مشکلات آنها را از نزدیک بررسی می کنیم.

بازدید از سد پلرود و راه جایگزین آن، بازدید میدانی از آخرین وضعیت احداث تصفیه خانه آب طول لات بخش رحیم آباد، حضور در جمع بسیجیان گلدشت رحیم آباد و بازدید از دستگاه کمپوستر زباله تر و بررسی پروژه های شهر چابکسر شامل چگونگی اجرای المان شهری ورودی این شهر، روند احداث پروژه طرح جامع سلامت، بهره برداری از 9 پروژه عمرانی و خدماتی در بخش کلاچای، حضور در یک شرکت تولیدکننده قطعات داخلی خودرو (روکش و کفی) و نیز حوزه علمیه خواهران فاطمیه رودسر و گفت و گو با مسئولان و طلاب این حوزه علمیه، حضور در جمع صمیمی مردم سرولات چابکسر، برگزاری جلسه شورای اداری، دیدار با خانواده معظم شهدا و افتتاح پروژه روشنایی ساحل رودسر، با حضور مسئولان استانی و شهرستان و مردم منطقه از دیگر برنامه های سفر استاندار گیلان به شهرستان رودسر بود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار