سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه از پایش مصرف گاز دستگاه‌های استان و قطع گاز ادارات پرمصرف خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۹۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵ 22 November 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، ناصرحسینی با اشاره به افزایش مصرف گاز همزمان با سرد شدن هوا، از نظارت بر مصرف گاز ادارات استان یاد کرد و گفت: این نظارت از آذرماه آغاز شده و هرچه به سمت سرمای بیشتر برویم، تشدید خواهد شد.

وی ادامه داد: معیار مصرف گاز ادارات و دستگاه‌ها دمای هوای محیط است که باید روی دمای تعادل ۲۱ درجه سانتی‌گراد قرار داشته باشد و دمای بالاتر از این میزان در محیط اداره بیانگر مصرف زیاد است.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه دستگاه‌ها موظفند در روز‌های تعطیل سیستم گرمایشی خود را خاموش کنند، اظهار کرد: در دیگر روز‌ها هم سیستم گرمایشی باید یک ساعت قبل از ورود کارکنان روشن و یک ساعت قبل از خروج آن‌ها خاموش شود.

حسینی با بیان اینکه در گام اول به دستگاه‌های پرمصرف اخطار داده می‌شود، افزود: چنانچه مصرف بالا ادامه داشته باشد، گاز آن اداره قطع خواهد شد.

وی اضافه کرد: نظارت بر مصرف گاز در تمام شهرستان‌های استان و در تمام مراکز اداری و بانک‌ها انجام می‌شود.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه در فصل سرمای سال گذشته بالغ بر۲۴ هزار مورد بازرسی از مصرف گاز ادارات استان صورت گرفت، خاطرنشان کرد: در هر روز در شهر کرمانشاه و شهرستان‌ها بالغ بر ۲۰۰ مورد بازرسی از مصرف گاز دستگاه‌ها توسط اکیپ‌های شرکت گاز انجام شد و در برخی روز‌های تعطیل نیز سرکشی از دستگاه‌ها را داشتیم.

به گفته این مسئول، سال گذشته در مجموع گاز بالغ بر ۱۵۰ دستگاه و بانک در سراسر استان قطع شد و این روند امسال نیز بدون هیچگونه اغماضی ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار