کد خبر: ۱۱۳۹۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷ 22 November 2023

اجرای مصوبات سفر به شهرستان ها از سوی مدیران ضروری استاجرای مصوبات سفر به شهرستان ها از سوی مدیران ضروری است

تابناک/گیلان استاندار گیلان با تاکید بر اجرای مصوبات سفر به شهرستان‌ها از سوی مدیران و نهادهای ذیربط گفت: یکی از برنامه‌های ما در راستای اجرای سیاست‌های دولت مردمی سرکشی به شهرستان‌ها، مناطق دور از دسترس و روستاها است.

اسدالله عباسی شامگاه گذشته، ۳۰ آبان ماه در پایان سفر یکروزه به شهرستان رودسر در جمع مسئولان اجرایی استان اظهار کرد: در این سفر مطالبات مردم بررسی شد و پروژه‌های اولویت‌دار مورد درخواست مردم در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از برخی پروژه‌ها گفت: در این سفر در موضوعات مختلفی مانند مسکن، اجرای طرح هادی، سند توسعه روستایی، محیط زیست، منابع طبیعی، کشاورزی، زیر ساخت‌های ارتباطاتی و مخابراتی، برق، راه و آب مصوباتی داشتیم که ادارات اجرایی ذیربط ملزم به اجرای آن شدند.

استاندار گیلان ادامه داد: در بخش‌های آموزش و پرورش و بهداشت و سلامت و گردشگری نیز برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفت که در آینده با تشکیل کارگروهی روند پیشرفت و انجام صحیح امور رصد خواهد شد.

عباسی تصریح کرد: حداکثر هر دو هفته یک بار به یکی از ۱۷ شهرستان گیلان با مدیران اجرایی سفر خواهیم داشت و از نزدیک با خانواده معظم شهدا، مردم، رؤسای شوراهای اسلامی شهر و روستا، دهیاران، بخشداران و مدیران شهرستانی به گفت‌وگو خواهیم نشست و مشکلات آنها را از نزدیک بررسی می‌کنیم.

بازدید از سد پلرود و راه جایگزین آن، بازدید میدانی از آخرین وضعیت احداث تصفیه‌خانه آب طول لات بخش رحیم‌آباد، حضور در جمع بسیجیان گلدشت رحیم‌آباد و بازدید از دستگاه کمپوستر زباله تر و بررسی پروژه‌های شهر چابکسر شامل چگونگی اجرای المان شهری ورودی این شهر، روند احداث پروژه طرح جامع سلامت، بهره‌برداری از ۹ پروژه عمرانی و خدماتی در بخش کلاچای، حضور در یک شرکت تولیدکننده قطعات داخلی خودرو (روکش و کفی) و نیز حوزه علمیه خواهران فاطمیه رودسر و گفت‌وگو با مسئولان و طلاب این حوزه علمیه، حضور در جمع صمیمی مردم سرولات چابکسر، برگزاری جلسه شورای اداری، دیدار با خانواده معظم شهدا و افتتاح پروژه روشنایی ساحل رودسر، با حضور مسئولان استانی و شهرستان و مردم منطقه از دیگر برنامه‌های سفر استاندار گیلان به شهرستان رودسر بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار