فرماندار هرسین در دیدار به شهردار جدید گفت: ساماندهی و رفع سد معبر مهمترین مطالبه و خواسته مردم از شهرداری است که بصورت گسترده در فضای مجازی، رسانه‌ها و محافل عمومی بعنوان یک معضل بزرگ به آن پرداخته می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۹۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳ 23 November 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، «ابوطالب ایتوندی» روز پنجشنبه در دیدار با "علی قبادی" شهردار جدید هرسین ضمن تبریک انتخاب وی بعنوان شهردار از دغدغه‌های خود و مطالبات شهروندان گفت و خواستار پیگیری و رفع آنان شد.

وی ادامه داد: وجود سد معبر و خودرو‌های دوره گرد در خیابان اصلی شهر و پیاده رو‌ها با توجه به عرض کم این خیابان و معابر علاوه بر مشکلات ترافیکی و اجتماعی نارضایتی گسترده شهروندان را بدنبال داشته است.

ایتوندی در ادامه به تشریح پیگیری‌های فرمانداری به منظور تحقق این خواسته مردم پرداخت و تصریح کرد: در این راستا جلسات و مذاکرات متعددی با اعضای شورای شهر داشتیم و بار‌ها در جلسات مختلف و سایر کارگروه‌ها با حضور مسوولان موضوع ساماندهی سد معبر بصورت ویژه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید با حفظ شان و جایگاه شغلی دست فروشان بازارچه‌هایی به منظور استقرار آنان ایجاد شود.

فرماندار: رفع سد معبر از مطالبات مردم هرسین است

فرماندار هرسین ادامه داد: به منظور استقرار دست فروشان چهار منطقه پیش بینی شده و تا بحال ۲ منطقه ایجاد و مناطق دیگر در دست اجرا و پیگیری است.

ساماندهی مکان دفن زباله و مشکلات زیست محیطی که در نتیجه احتراق در این مکان بوجود می‌آید بخش دیگری از تذکرات و مشکلاتی بود که فرماندار هرسین در این دیدار مطرح کرد.

فرماندار هرسین همچنین بیان کرد: شهروندان و دغدغه‌‎مندان محیط زیست خواهان ساماندهی مطلوب این جایگاه هستند و خواسته خود را به طُرُق مختلف به فرمانداری منعکس کرده اند.

ایتوندی تصریح کرد: ظرفیت مکان فعلی دفن زباله شهر هرسین به پایان رسیده و با توجه به اینکه مکان دیگری بر اساس ضوابط و مجوز‌های بهداشتی و محیط زیست انتخاب شده می‌بایست ضمن رفع مشکلات اجتماعی و ساماندهی مسیر دسترسی به سایت جدید نسبت به انتقال زباله‌ها به این مکان اقدام نمود.

اجرای مصوبات شورای ترافیک از دیگر موضوعات مطرح شده فرماندار بود و از عدم اجرای این مصوبات در گذشته انتقاد کرد و ابراز داشت: موضوعاتی که در شورای ترافیک به تصویب می‌رسد در تسهیل در تردد، روان سازی ترافیک و ایمنی در جاده‌های شهری تاثیر گذار است و با توجه به عدم اجرای مصوبات جلسات گذشته توسط شهرداری انتظار می‌رود صورتجلسات بررسی و مصوبات اجرا شوند.

وی همچنین در ادامه سخنانش نسبت به انسداد کانال‌های آب و مسیل‌ها توسط خودرو‌های نخاله بر هشدار داد و خواستار مدیریت این موضوع و تعیین مکانی برای دپو نخاله‌های ساختمانی توسط شهرداری شد.

مدیریت و ساماندهی حوزه تاکسیرانی شهرداری با توجه به نابسامانی که در این قسمت وجود دارد موضوع دیگری بود که فرماندار هرسین بر اجرای آن بعنوان یک معضلی که نارضایتی مردم را بدنبال داشته است تاکید کرد.

شهرستان هرسین با جمعیتی بالغ بر ۸۰ هزار نفر در ۴۴ کیلومتری جنوب شرق کرمانشاه و در همسایگی با شهرستان نورآباد استان لرستان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار