استاندار مرکزی گفت:شهردار باید نسبت به بندهای ابلاغیه وزارت کشور اهتمام ویژه داشته باشد تا توسعه و آبادانی خوبی برای شهرپر مسئله اراک حاصل شود.
کد خبر: ۱۱۳۹۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸ 25 November 2023

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص الائمه عصر شنبه در آیین معارفه شهردار کلانشهر اراک، افزود:شهر اراک باید پیشران شهرهای استان مرکزی باشد و تحقق این مهم پیشرفت استان را به همراه دارد.

استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: ۱۳ بند در ابلاغ حکم شهردار اراک توسط وزیر کشور مشخص شده که ۱۱ بند از مجموع این بندها برنامه پذیر بوده و برخی از آنها اکنون در این شهر در حال اجرا است.

مخلص الائمه گفت: نیاز است این بندها به عنوان دستور العمل سازمانی در دستور کار شهرداری اراک قرار گرفته و با کمک سایر دستگاه‌ها گام‌های بلندی برای توسعه و پیشرفت این شهر برداشته‌ شود.

وی ادامه داد: تمامی دستگاه‌های استان مرکزی و شهر اراک موظف هستند همکاری لازم را با شهرداری این شهر داشته‌ باشند.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: امید است با حذف حاشیه‌ها و پرداختن به کارهای اصلی، اقدامات بزرگی در اراک انجام شود.

مخلص الائمه با اشاره به کتاب(۲ قرن با شهر اراک) گفت: همایش دویستمین سالگرد این شهر ۲۰ سال گذشته برگزار و مسائل و مشکلات این شهر در این کتاب احصا شده و در پایان این کتاب قطعنامه‌ای در ۲۱ بند صادر شده‌ است.

وی افزود: تاکنون ۲ تا سه بند این قطعنامه مورد توجه قرار گرفته و نیاز است بقیه این بندها نیز توسط شورای اسلامی کلانشهر و شهرداری اراک مورد بررسی قرار گیرد.

استاندار مرکزی افزود: اکنون در صورتی که دویست و بیستمین سالگرد اراک برگزار شود باید توجه شود که چه تعداد از این مشکلات کاهش یافته‌ است.

مخلص الائمه افزود: اقدامات شهرداری، استانداری و سایر دستگاه‌ها از دید مردم به دولت نسبت داده می شود و موفقیت دستگاه‌ها موفقیت نظام است.

شهردار کلانشهر اراک نیز در این نشست گفت: کمک شورای اسلامی و کارکنان شهرداری این شهر برای خدمت رسانی به مردم از نیازهای ضروری شهرداری است.

علیرضا محمودی افزود: مواردی که توسط وزیر کشور در حکم شهردار اراک آورده شده ‌است مورد نظر شورای اسلامی این شهر نیز بوده و اجرای این موارد در دستور کار شهرداری قرار دارد.

وی ادامه داد: وجود صنایع و قرار گرفتن استان مرکزی در شاهراه شمال به جنوب و شرق به غرب از جمله مزیت‌های این استان بوده و می توان از این ظرفیت‌ها برای توسعه اراک استفاده کرد.

در این آیین از خدمات مجتبی قاسمی تقدیر و علیرضا محمودی به عنوان شهرداری اراک معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار