فرماندار رودسر:
فرماندار رودسر، با بیان اینکه دانش آموزان می‌توانند در اصلاح رفتار خانواده در بخش پسماند نقش بسزایی ایفا کنند، یادآور شد: آموزش یکی از ارکان مهم مدیریت جامع پسماند است.
کد خبر: ۱۱۴۰۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱ 26 November 2023

محمد حیدری در همایش آموزش تفکیک زباله از مبدا ویژه دانش آموزان مدارس ابتدایی شهر رودسر، با بیان اینکه در دنیای امروز مسئله طبیعت سبز از نیازهای بشر است، اظهار کرد: هرگونه تخریب و بحران و خسارت محیط زیست و منابع طبیعی ناشی از دخالت انسان هاست.

وی با بیان اینکه انسان یا با غفلت خود و یا از روی عمد به محیط زیست آسیب می‌زند، تصریح کرد: در نتیجه زندگی انسان محصولی به نام پسماند تولید می‌شود، اما برای اینکه بدانیم با پسماند چگونه برخورد کنیم، نیاز به آموزش و یادگیری داریم.

فرماندار رودسر با اشاره به نیاز انسان به آموزش و یادگیری، عنوان کرد: تفکیک زباله از مبدا آموزشی برای بهتر زندگی کردن است و می‌تواند مهم‌تر از سایر آموزش‌ها باشد.

حیدری زباله را معضل بزرگ استان گیلان و شهرستان رودسر دانست و گفت: باید با تفکیک از مبدا، تهدید زباله را به فرصت تبدیل کنیم.

وی با اشاره به نقش دانش آموزان در اصلاح رفتار والدین، خاطرنشان کرد: والدین معمولا براساس عادت‌های سنتی رفتارهای غیر سازگار با دانش روز دارند و لذا به دانش آموزان در فرهنگ‌سازی تفکیک زباله از مبدا نیاز داریم.

فرماندار رودسر با بیان اینکه دانش آموزان می توانند در اصلاح رفتار خانواده در بخش پسماند نقش بسزایی ایفا کنند، یادآور شد: آموزش یکی از ارکان مهم مدیریت جامع پسماند است و کودکان و نوجوانان در این مهم نقش دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار