جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: برگزاری انتخابات امسال و مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات تیر خلاص به همه راهبردهای دشمن و شکست او خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۴۰۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷ 26 November 2023

به گزارش تابناک گلستان، سردار سید موسی حسینی صبح امروز در مراسم نمایش اقتدار بسیج در مصلی امام جعفر صادق (ع) در جمع بسیجیان و مسئوولان شهرستان اظهارکرد: امروز تفکر و فرهنگ بسیجی تمام مرز‌های اندیشه‌های جهانی را درنوردیده‌است و جبهه مقاومت با نشات از این فرهنگ و تفکر در مقابل دنیای استکبار ایستاده و آن‌ها را به زانو در آورده‌است.

وی تصریح کرد: امروز پیروزی و نصرت مردم غزه و مقاومت آن‌ها گوشه‌ای از فرهنگ و تفکر بسیجی که مردم ایران آن را در جهان نشر و گسترش دادند.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه مردم غزه با برداشتن الگوی مقاومت و تفکر بسیجی از مردم ایران به پیروزی رسیدند، خاطرنشان‌کرد: امروز اگر مردم غزه پیروز شدند، بخاطر این است که تفکر بسیجی و مقاومت مردم ایران را الگوبرداری کرده و آن را در خود نهادینه کردند.

وی ادامه داد: مقاومت هزینه دارد، اما سازش و تسلیم شدن هزینه بسی سنگین‌تر دارد و امروز مردم غزه مسیری که مردم ایران طی کرده و به نتیجه و پیروزی رسیدند را در حال طی کردن هستند.



حسینی با بیان اینکه امروز نوع مواجهه دشمن با ایران و دیگر مردم مسلمان متفاوت است، گفت: نوع مواجهه دشمن با مردم غزه از نوع سخت است، اما همین مواجهه با مردم ایران از نوع نرم است. دشمن متوجه شد که در مواجهه سخت با ایران سیلی‌های بسیاری خواهد خورد و به همین دلیل جنگ تمام عیار ترکیبی را با ایران آغاز کرده و در دل این جنگ، جنگ شناختی را هم تحمیل کرده‌است.

وی بیان کرد: بعد از فتنه ۱۴۰۱، دشمن که تمام راه‌ها را امتحان کرده‌بود، موجودیت نظام را مورد هدف قرار داد و در این هدف، برگزاری انتخابات امسال ایران مهمترین هدف دشمن است.



جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان ابرازکرد: برگزاری انتخابات مظهر جمهوریت در هر کشور و مردم ایران در زمان و عرصه‌ای قرار دارند که باید به موقع اقدام کنند و زمان را به درستی بشناسند تا بتوانند با دارا بودن این شاخص‌ها، عکس‌العمل مناسبی در برابر توطئه‌های دشمن داشته‌باشند.

وی یادآور شد: برگزاری انتخابات امسال و مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات تیر خلاص به تمام راهبرد‌های دشمن و شکست او خواهد بود.

حسینی با اشاره به تجمع عظیم بسیجیان در مراسم امروز خاطرنشان‌کرد: پیام این تجمع این است که بسیجیان و مردم شریف ایران اسلامی نگاه با بصیرت و آگاهی کامل به رویداد‌های اطراف خود دارند و هرجا که انقلاب نیاز دارد، بسیج و تفکر بسیجی حضور دارد و راهگشای همه مشکلات و موانع است.



وی گفت: امام خمینی (ره) در بدو پیروزی انقلاب اسلامی شناخت کاملی از یاران صدیق خود و همراهان انقلاب داشتند و به همین دلیل بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، برای تربیت یاران صدیق در کشور، دستور تشکیل بسیج مستضعفین را صادر کردند تا این یاران در درجه اول تقویت شده و بتوانند در کوران حوادث انقلاب وارد میدان شده و از انقلاب و آرمان‌های آن دفاع کنند.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان کرد: تا زمانی که تفکر و فرهنگ بسیجی در کشور طنین‌انداز باشد، چشم طمع دشمنان به نظام جمهوری اسلامی و کشورمان کور خواهدشد.

این مراسم با برنامه‌های فرهنگی، اجرای گروه سرود، برپایی نمایشگاه و سردادن شعار‌های "مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، فلسطین پیروز است" همراه بود.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار