مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان از راه‌اندازی ۲۳۰ سامانه هوشمند تردد در محورهای استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۰۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰ 28 November 2023

تابناک خوزستان: محمد جولانژاد اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون مجوز فعالیت ۲۳۰ سامانه هوشمند در خوزستان از سوی مرکز مدیریت راه‌های کشور صادر و این سامانه‌ها راه‌اندازی شده است.

وی با بیان این‌که از ابتدای سال‌جاری تاکنون مجوز ۶۰ سامانه ثبت تخلف و ۱۰ سامانه نظارتی در محورهای خوزستان صادر شده است، افزود: علاوه بر این مجوز تعویض ۲۲ دوربین نظارت تصویری در محورهای استان به منظور بهبود عملکرد این دوربین‌ها نیز اخذ شده است تا در سطح محورهای استان فعال شوند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: مناقصه تعویض دوربین‌های نظارتی نیز در حال برگزاری است و پس از انتخاب پیمانکار، تا یک ماه آینده کار تعویض این دوربین‌ها انجام خواهد شد.

راه‌اندازی مراکز پایش تصویری در پایانه‌های شلمچه و چذابه

جولانژاد از نصب تابلوی پیام متغیر بزرگراه خلیج‌فارس خبر داد و عنوان کرد: ۱۰۰ دستگاه ردیاب نیز خریداری شده و در اختیار ماشین‌آلات راهداری قرار گرفته است.

وی ادامه داد: تعداد ۳۳ دستگاه بی‌سیم دستی نیز خریداری شده و در اختیار روسای ادارات راهداری شهرستان‌ها برای راهداری زمستانه قرار گرفته است تا در صورت بروز بحران احتمالی، اطلاع‌رسانی به روسای ستادی استان با سرعت بیشتری انجام شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان خاطرنشان کرد: با تلاش مرکز مدیریت راه‌های کشور مراکز پایش تصویری در پایانه‌های شلمچه و چذابه نیز برای اربعین امسال راه‌اندازی شده است.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار