معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام؛
معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام افزود : حضور عوامل اورژانس در ایام اربعین نقطه اطمینان‌بخش و محل اتکا در حوادث احتمالی بود.
کد خبر: ۱۱۴۰۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰ 28 November 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ محمد سبحان حسنی در چهلمین نشست روسای اورژانس سراسر کشور در شهرستان مهران با قدردانی از زحمات و تلاش‌هایی که عوامل اورژانس در ایام اربعین در استان ایلام گفت : نفس حضور عوامل اورژانس در ایام اربعین بسیار ارزشمند است چه در پایانه مرزی مهران و چه در مسیرهای منتهی به شهر مهران خدمات بسیار خوبی انجام دادند و این مهم به دلیل عشق و علاقه سیدالشهدا(ع) است.

وی بیان داشت : نحوه رسیدگی اورژانس به مردم این اطمینان را به مردم خواهد داد که اورژانس همواره حامی آنان در حوادث احتمالی خواهد بود.

حسنی ادامه داد :گسترش مراکز اورژانس در بیمارستان‌ها، ایستگاه‌های جاده‌ای و اورژانس هوایی نشان از افزایش آمادگی و سرعت‌عمل این عوامل در حوادث خواهد بود.

وی گفت :ایلام به عنوان پایتخت خادمین اباعبدالله(ع) و شهر مهران به عنوان دروازه آسمان مفتخر به میزبانی و خدمت به زوار امام حسین ( ع ) و دلدادگان ان حضرت، از سراسر کشور و کشورهای مختلف است قطعاً در انتظار لطف خداوند برای خدمت‌رسانی به زوار عتبات عالیات و اربعین در این راهپیمایی عظیم هستیم.

استان ایلام نیازمند استقرار اورژانس هوایی و بالگرد است و با توجه به برگزاری کنگره عظیم اربعین و همچنین تردد بیش از ۱۰ تا ۱۵ هزار نفر به‌صورت روزانه در سایر روزهای سال از مرز مهران نیازمند تقویت پایگاه‌های بین جاده‌ای و همچنین ساختمان‌های مراکز اورژانس و تقویت و نوسازی ناوگان زمینی هستیم، انشاالله به برکت حضور مجموعه اورژانس کشور در مهران، نیازمندی‌های استان در این حوزه برطرف خواهد شود./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار