معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی گفت: تعزیرات حکومتی و سایر دستگاه‌های متولی با قاچاق کالا با حساسیت بالا برخورد کنند.
کد خبر: ۱۱۴۰۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸ 28 November 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حسن ناهیدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی ظهر امروز در ششمین کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اظهارکرد: سرعت رسیدگی به پروند‌های قاچاق کالا باید با حداکثر اختیارات قانونی افزایش یابد.

وی گفت: تعزیرات حکومتی و سایر دستگاه‌های متولی با قاچاق کالا با حساسیت بالا برخورد کنند.

استاندار خراسان‌شمالی افزود: با توجه به اینکه پدیده قاچاق پیامد‌های منفی بسیاری در حوزه اقتصادی، تولید و تجارت دارد لذا همه باید به آن اهمیت دهند و جزو اولویت کار‌ها و اقدامات قرار گیرد لذا هیچ اغماضی در این حوزه پذیرفتنی نیست.

حسین نژاد با بیان اینکه قاچاق کالا به زیر بنای اقتصادی ضربه وارد می‌کند، خاطرنشان کرد: وقتی قاچاقچیان آگاهانه این کار را انجام می‌دهند باید مورد پیگیری قرار گیرند، چون تمام ابعاد جامعه از پدیده قاچاق متضرر می‌شوند.

وی بیان کرد: احساس برخورد با پدیده قاچاق باید تبدیل به گفتمان شود نباید به روال عادی تبدیل شود بنابراین علاوه بر نظارت بر بازار احساس نظارت هم باید به وجود آید.

ناهیدی اظهار داشت: هر چند تلاش‌های شبانه‌روزی برای این حوزه صورت می‌گیرد، اما اقدامات در بخش بازدارندگی افزایش یابد.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار