جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳ هزار و ۴۴۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۱۱۴۰۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳ 29 November 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، اکبری در نشست شواری مبارزه با مواد مخدر استان افزود: دراین زمینه ۹۱۳ نفر نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.
وی از انهدام شش باند توزیع مواد مخدر در این بازه زمانی در استان خبر داد و اضافه کرد: در این مدت ۲٠۹ دستگاه خودروی حامل مواد مخدر به همراه ۸ قبضه سلاح نیز توقیف شد.
اکبری به پاکسازی مناطق آلوده در مناطق مختلف استان هم اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۳۲ هزار و ۱٠۵ عدد قرص رونگردان نیز کشف شد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هم در این نشست گفت: پارسال ۶۶ نفر و امسال نیز ۵۲ نفر براثر مصرف مواد مخدر در استان جان خود را از دست دادند.
دکتر سعید جاودان سیرت با اشاره به اینکه ۵۹ مرکز ترک اعتیاد در استان فعال است گفت: ۸ هزار و ۵۰۰ نفر در این مراکز تحت درمان هستند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست گفت: مراکز ترک اعتیادی در سطح استان به صورت غیرمجاز فعالیت می‌کنند که حتما باید از فعالیت آن‌ها جلوگیری کرد.
هاشمی مهر در ادامه با بیان اینکه فرمانداران باید در زمینه مبارزه با مواد مخدر بیشتر پای کار باشند و جلسات بیشتری را تشکیل دهند گفت: عملکرد برخی فرمانداران در این خصوص راضی کننده نیست و ضرورت دارد با مسئولیت بیشتری پای کار باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار