عصر امروز و در هفته هشتم لیگ برتر والیبال کشور، تیم فولاد سیرجان ایرانیان میزبان تیم نیان الکترونیک مشهد بود که سیرجانی‌ها در یک بازی جذاب و نفسگیر پیروز میدان شدند و صدرنشین باقی ماندند.
کد خبر: ۱۱۴۰۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷ 29 November 2023

به گزارش تابناک کرمان، عصر امروز و از هفته هشتم لیگ برتر والیبال کشور، تیم فولاد سیرجان ایرانیان در سالن گهرروش میزبان تیم نیان الکترونیک مشهد بود.

در این بازی سخت، نفسگیر، دیدنی و جذاب که به دست پنجم کشیده شد، تیم فولاد سیرجان ایرانیان موفق شد مهمان مشهدی خود را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد و ۲ امتیاز از این مسابقه بدست آورد.

تیم فولاد سیرجان با این برد همچنان در جایگاه اول جدول رده‌بندی قرار دارد، اما روند بازی دو تیم اینگونه بود که دست اول را تیم فولاد سیرجان توانست با یک بازی برتر و هماهنگ با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ پیروز شود.

در دست دوم این تیم نیان مشهد بود که برتری خود را به تیم حریف نشان داد و توانست این دست را با نتیجه ۲۵ بر۲۳ به سود خود تمام کند.

اما در دست سوم فولادی‌ها با استفاده از تجربه بازیکنانشان و در یک بازی خوب، هماهنگ که هم در دفاع خوب کار کردند و هم در حمله خوب نشان دادند، توانستند با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ پیروز شوند.

در دست چهارم، دو تیم پا به پای هم پیش رفتند تا اینکه تیم نیان الکترونیک مشهد مزد تمرکزشان بر بازی را گرفتند و با اختلاف اندک و امتیاز ۲۹ بر ۲۷ پیروز شدند.

بازی به دست پنجم رسید و در این دست باید از فرصت‌هایی که بدست می‌آید نهایت استفاده را برد، در نتیجه تیم فولاد، از امتیاز هشتم به بعد ۲ امتیاز اختلافش را حفظ کرد و در نهایت با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ پیروز شد.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار