رییس هیات وزنه برداری خوزستان با بیان این که به کم قانع نیستیم، گفت: علاوه بر فعالیت در بخش همگانی و قهرمانی و تاکید بر کیفیت و کمیت این رشته، روی بعد فرهنگی نیز کار می‌کنیم و بر این مهم تاکید داریم.
کد خبر: ۱۱۴۱۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷ 02 December 2023

تابناک خوزستان: سیدعلیرضا قریشی با اشاره به برنامه های مدون این هیات برای وزنه برداری خوزستان، اظهارکرد: برای اینکه وزنه‌برداران استان خوزستان بیشتر درگیر مسابقات شوند طی برنامه‌ریزی که داشتیم، مسابقات هیات‌های ورزشی و باشگاه‌های ورزشی در رده‌های سنی مختلف به صورت جداگانه برگزار می‌شود.

افزایش مسابقات وزنه‌برداری خوزستان

وی افزود: به طور مثال سال گذشته یک مسابقه در رده سنی سنی نونهالان پسر برگزار شد اما امسال بنابر این است که مسابقات این رده سنی طی ۲ مسابقه برگزار شود. ضمن اینکه قصد داریم امسال سه مسابقه در این بخش نونهالان دختر برگزار کنیم و فکر می‌کنم آمار شرکت‌کنندگان به بیش از ۴۰ نفر برسد که این آمار نسبت به سال گذشته، دو برابر شده است.

تاکید بر برگزاری مسابقات با امکانات بسیار خوب

رئیس هیات وزنه‌برداری خوزستان بیان کرد: در رده سنی بزرگسالان بخش دختران نیز سال گذشته دو مسابقه برگزار شد ولی امسال سه مسابقه انجام خواهد شد و این ها نشان می‌دهد که هر سال تعداد مسابقات وزنه‌برداری در دو بخش دختران و پسران در رده‌های سنی مختلف در حال افزایش است. ضمن این که ما به برگزاری مسابقات با کیفیت و امکانات بسیار خوب تأکید داریم و در تلاش هستیم مسابقات بدون کوچک‌ترین لغزش و اشتباه برگزار شوند.

وضعیت وزنه‌برداری خوزستان رو به بهبود است

وی با اشاره به بحث آموزش در این هیات نیز خاطرنشان کرد: کلاس‌های آموزشی برای ورزشکاران و مربیان به صورت مرتب و برنامه‌ریزی شده برگزار می‌شود تا ان شاءالله تا آنجا که می‌توانیم در وزنه‌برداری رشد کنیم. معتقدم وضعیت وزنه‌برداری خوزستان رو به بهبود است و همیشه گفته‌ام به کم قانع نیستیم. البته در این بین ضعف‌هایی وجود دارد که در حال برطرف کردن آن ها هستیم و مطمئناً وضعیت وزنه‌برداری خوزستان در سال‌های آینده بسیار بهتر خواهد شد.

جمعه‌های وزنه‌برداری

قریشی با بیان اینکه در وزنه‌برداری خوزستان هدفمند پیش می‌رویم، افزود: فکر می‌کنم در هیچ استانی به اندازه خوزستان مسابقات وزنه‌برداری به این شکل در رده‌های سنی مختلف برگزار نمی‌شود. طی برنامه‌ریزی که داشته‌ایم تمام جمعه‌های پیش رو تا پایان سال درگیر برگزاری مسابقات هستیم و خوشبختانه استقبال خوبی هم از رقابت‌ها شده است. خوشبختانه تداوم در برگزاری مسابقات باعث شده هم این رشته بیشتر به مردم معرفی شود و هم تعداد علاقه‌مندان به وزنه‌برداری در استان خوزستان افزایش پیدا کند.

درِ هیات به روی همه باز است

وی گفت: در وزنه‌برداری زیاده‌خواه هستیم و ضمن تاکید بر کیفیت، تمام تلاشمان افزایش کمیت در این رشته نیز است. تلاش می‌کنیم تا وزنه‌برداری خوزستان با توجه به ظرفیتی که دارد به جایگاهی که باید برسد دست پیدا کند و مطمئناً به همین صورت هم خواهد شد. همچنین بارها گفته‌ام درِ هیات وزنه‌برداری خوزستان به روی همه علاقه‌مندان به این رشته باز است. هر چند که بی‌شک مخالفانی هم وجود دارد اما همان‌طور که می‌دانید هیچ مدیری نمی‌تواند همه نفرات جامعه ورزشی را راضی نگه دارد. به هر حال ما در وزنه‌برداری خوزستان در حال کارکردن به بهترین شکل هستیم تا در نهایت به هدف اصلی ما که بهتر شدن وضعیت این رشته در استان است دست پیدا کنیم.

تمام بزرگان وزنه‌برداری خوزستان پای کار هستند

رئیس هیات وزنه‌برداری خوزستان بیان کرد: خوشبختانه تمام بزرگان وزنه‌برداری خوزستان در حال کمک به هیات هستند و همه پای کار آمدند و در هر بخشی هر کسی به خوبی به وظیفه که به او سپرده شده است، عمل می‌کند. همچنین در وزنه‌برداری خوزستان علاوه بر فعالیت در بخش همگانی و قهرمانی و تاکید بر کیفیت و کمیت، روی بعد فرهنگی نیز کار می‌کنیم و به این مهم تاکید داریم.

برگزاری جام فجر در آبان ۱۴۰۳

وی با اشاره به سپرده شدن میزبانی مسابقات بین‌المللی جام فجر به استان خوزستان، گفت: خوزستان از ظرفیت لازم برای میزبانی از چنین رویدادهایی برخوردار است و قرار است جام فجر آبان‌ماه سال ۱۴۰۳ در اهواز برگزار شود.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار