در بازدید معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی از پروژه بخش دیالیز رازوجرگلان، خیران نیک اندیش خانواده شهید نعیمی، 1 میلیارد ریال برای تکمیل بخش دیالیز رازجرگلان و خانواده شهید برزگر 400 میلیون ریال برای خرید تجهیزات اهدا کردند.
کد خبر: ۱۱۴۱۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۹ 02 December 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی، ظهر امروز براتی زاده، معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی در بازدید از پروژه بخش دیالیز رازوجرگلان اظهارکرد: خیران نیک‌اندیش خانواده شهید نعیمی ۱ میلیارد ریال برای تکمیل بخش دیالیز رازجرگلان و خانواده شهید برزگر ۴۰۰ میلیون ریال برای خرید تجهیزات اهدا کردند.

وی گفت: برای تکمیل بخش دیالیز در شهرستان رازوجرگلان تاکنون ۴ میلیارد ریال اعتبار از سوی دانشگاه هزینه شده است که با ۱ میلیارد ریال اهدای خَیر، این بخش تا دهه فجر امسال تکمیل و آماده ارائه خدمات دیالیزی در این شهرستان خواهد بود.

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی افزود: ۴ دستگاه دیالیز به ارزش حدود ۷ میلیارد ریال نیز برای تجهیز بخش دیالیز رازوجرگلان خریداری شده که با تکمیل بخش دیالیز، نصب و راه‌اندازی خواهند شد.

وی عنوان کرد: خرید ۴۰۰ میلیون ریال تجهیزات از سوی خانواده شهید برزگر نیز از دیگر اقدامات خیرخواهانه برای ارتقای شبکه بهداشت و درمان رازوجرگلان بوده است.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار