رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: روحانیون وظیفه و رسالت سنگینی در راستای افزایش مشارکت مردم در انتخابات دارند و باید در این راستا تلاش مضاعفی به کار گیرند.
کد خبر: ۱۱۴۱۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴ 03 December 2023

به گزارش تابناک مرکزی،محمدحسین موسی‌پور روز یکشنبه در حاشیه سفر به استان مرکزی در نشست هم‌اندیشی و دیدار با علما و روحانیون استان مرکزی، در اراک، افزود: انتخابات در این برهه به واقع نسبت به زمان خود حساس است و شرکت در آن از اهمیت ویژه برخوردار است.

وی بیان کرد: حضور در هر ۲ انتخابات مجلس و خبرگان رهبری مهم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: اهمیت انتخابات به حدی است که رهبر معظم انقلاب برای اولین‌بار در ابتدای سال و یک سال قبل از برگزاری به موضوع انتخابات پرداختند.

حجت‌الاسلام موسی‌پور گفت: رهبر معظم انقلاب در بحث انتخابات چهار راهبر را مشخص کرده‌اند که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های مختلف حرف‌ برای گفتن بسیار دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در طول سال‌های انقلاب در شرایط عادی نبوده و همواره در مصاف با استکبار جهانی و درگیر با توطئه‌های دشمنان بوده است.

حجت‌الاسلام موسی‌پور اظهار کرد: توفیقات جمهوری اسلامی ایران با وجود همه مشکلات، تنگناها، سختی‌ها و کمبودها، روز به روز در حال افزایش است و این افتخار بزرگی است.

وی یادآور شد: مرحوم آیت‌الله یزدی در جایی فرمودند، خدماتی که در جمهوری اسلامی صورت گرفته بیش از خدمات کل تاریخ ایران است و این حرف قابل تامل است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: یکی از نقاط هدف دشمن در شرایط فعلی، ناامیدسازی و القای اینکه، جمهوری اسلامی کاری نکرده است.

حجت‌الاسلام موسی‌پور بیان کرد: دشمنان می‌خواهند افراد را به انفعال وادار کنند و دچار انفعال شدن، خطر بزرگی است.

وی تاکید کرد: روحانیون طلایه‌داران انقلاب هستند و مراقبت‌های ویژه را به کار گیرند تا دچار انفعال نشوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: مشکلات زیادی در کشور وجود دارد اما همه باید تلاش کنند تا مشکلات یکی پس از دیگری حل و گره‌گشایی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار