سرپرست شرکت گاز استان البرز گفت: اگر مصرف گاز هموطنان از ۱۲۵۰ متر مکعب در ماه بیشتر شود به ازای هر ۱۰۰ متر مکعب حدود ۷۵۰ هزار تومان باید پرداخت کنند که از آنها درخواست داریم تا به این موارد توجه کنند.
کد خبر: ۱۱۴۱۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹ 04 December 2023

به گزارش «تابناک البرز» کامران ایمانی فولادی اظهار کرد: مهمترین اولویت شرکت گاز البرز عبور آرام و بدون دغدغه از فصل زمستان است و با برنامه ریزی در تلاشیم که زمستان پیش رو قطعی گاز نداشته باشیم.

وی اضافه کرد: مناطقی که در سنوات گذشته در فصول سرد سال با افت فشار مواجه بودند شناسایی شده‌ و  برای جلوگیری از افت در این مناطق طرح‌ها و پروژه‌های ضربتی در حال اجراست.

وی با بیان اینکه قطعا با مصرف بهینه و صرفه جویی مردم می‌توانیم روزهای سرد سال را بدون دغدغه پشت سر بگذاریم، توضیح داد: تحقق این هدف بدون همکاری مشترکین امکان پذیر نیست.

سرپرست شرکت گاز استان البرز در ادامه با تشریح وضعیت گازرسانی به محور کرج به کندوان گفت: در پایین دست سد همه روستاها گازدار شده‌اند.

این مسئول اضافه کرد: در بالای سد هم یک شهر و ۳۷ روستا وجود دارد که ۳۴ روستای آن گازدار شده و گازرسانی به سه روستای باقی مانده هم در حال انجام است.

ایمانی فولادی درباره نحوه محاسبه گازبها توضیح داد: بر اساس اقلیم بندی انجام شده ایران به پنج اقلیم آب و هوایی تقسیم شده است که بر اساس مصرف، گازبهای آنها به صورت پلکانی محاسبه می‌شود.

سرپرست شرکت گاز استان البرز مطرح کرد: پلکان‌ها به کم مصرف، مصرف متوسط، پرمصرف و بسیار پرمصرف تقسیم شده است که ۹۵ درصد مصارف گاز در استان البرز در بخش خانگی در قسمت کم و مصرف متوسط قرار می‌گیرند.

ایمانی فولادی با تاکید بر اینکه ۷۰ درصد شهرهای استان البرز در اقلیم دو هستند، اظهار کرد: بر اساس این فرمول اگر مصرف هموطنان از ۱۲۵۰ متر مکعب در ماه بیشتر شود به ازای هر ۱۰۰ متر مکعب حدود ۷۵۰ هزار تومان باید پرداخت کنند که از هموطنان درخواست داریم تا به این موارد توجه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار