مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: در راستای طرح نهضت ملی مسکن، ۶۱ واحد مسکونی در شهرهای گلستان برای خانواده‌های دارای دو معلول به بالا احداث شده است.
کد خبر: ۱۱۴۱۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸ 05 December 2023

به گزارش تابناک گلستان، مهدی ملک، عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: یکی از گروه‌های هدف در طرح نهضت ملی مسکن، خانواده‌های دارای دو معلول به بالا هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با بیان اینکه این خانواده‌ها به دلیل شرایط خاص خود نیاز به حمایت ویژه‌ای دارند، گفت: در حال حاضر ساخت مسکن برای خانواده‌های دارای دو معلول به بالا در کشور آغاز شده‌است.

وی افزود: در گلستان هم ساخت مسکن برای این قشر جزو مصوبات دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان بوده که توانستیم به تعهد خود در این حوزه عمل کنیم.

ملک گفت: براساس این مصوبه استان گلستان تعهد ساخت برای خانواده‌های دو معلول به بالا را داشت که تاکنون ۶۱ واحد به صورت خود مالک ساخته شد و بیش از تعهد ما به خانواده‌های دو معلول مسکن واگذار شده‌است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان بیان کرد: در جلسه اخیر شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان مقرر شد بر اساس تفاهم نامه منعقده بین وزارت راه و شهرسازی و انجمن خیران مسکن‌ساز کشور، برنامه ریزی‌های لازم برای تأمین زمین مسکن خانواده‌های دارای دو معلول به بالا در گلستان انجام شود.

وی گفت: این واحد‌های مسکونی در اراضی متعلق به سازمان ملی زمین و مسکن و توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان احداث می‌شود.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار