«سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی حکمی «مهدی مسکنی» را به‌عنوان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری منصوب کرد.
کد خبر: ۱۱۴۲۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴ 07 December 2023

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری منصوب شد

به گزارش ایسنا، متن حکم انتصاب به شرح ذیل است:

با عنایت به بند (ج) ماده واحده قانون اصلاح ماده (۱۱۳) قانون مدیریت خدمات کشوری و چگونگی تعیین مدیریت سازمان تأمین اجتماعی و صندوق‌های بازنشستگی مصوب (۱۳۸۸) و تصویب هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی و صندوق‌های تابعه در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۳ و نظر به شایستگی، تعهد و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به‌سمت «مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری» منصوب می‌شوید.

در ادامه این حکم آمده است: انتظار می‌رود در گام دوم انقلاب اسلامی ضمن توجه به اولویت‌ها و تدابیر دولت مردمی سیزدهم و نقش ویژه آن صندوق در رسیدن به اهداف و سیاست‌های کلان نظام جامع رفاه و تأمین اجتماعی، با رعایت قانون‌مداری و درنظر گرفتن حقوق صاحبان اصلی یعنی بازنشستگان و موظفین آن صندوق، تمهیدات لازم را جهت انجام دقیق و پیوسته وظایف محوله براساس قوانین، مقررات و مفاد اساسنامه صندوق به‌عمل آورید.

امید است با اتکال به ذات اقدس پروردگار و تحت توجهات حضرت ولی‌عصر (ارواحنافداه) و در مسیر خدمت‌گزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحقق آرمان‌های رفیع امام راحل عظیم‌الشأن(ره)، منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و تدابیر دولت مردمی سیزدهم با تلاش صادقانه موفق و مؤید باشید.

به گزارش مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مسکنی، پیش از این مسئولیت معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را برعهده داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار