مردم سمنان در حمایت از مردم مظلوم غزه راهپیمایی کردند.
کد خبر: ۱۱۴۲۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰ 08 December 2023

به گزارش تابناک سمنان، راهپیمایی مردم سمنان در حمایت از مردم مظلوم و مقتدر غزه ظهر امروز با حضور شمار زیادی از نمازگزاران جمعه و مسؤولان این شهرستان برگزار شد.

مردم سمنان در محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی به میدان آمدند و بار دیگر خواستار اجماع جامعه جهانی علیه این رژیم منفور شدند.

این مراسم با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، استاندار سمنان و اقشار مختلف مردم و مسؤولان و بعد از اقامه نماز جمعه این هفته سمنان برگزار شد.

مردم استان سمنان برای حمایت از کودکان و مردمان بی‌دفاع غزه به خیابان آمدند و شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند.

در این راهپیمایی، مردم همیشه در صحنه استان سمنان در صفوف به‌هم‌فشرده با سر دادن شعار‌های مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا علیه بمباران غزه از سوی صهیونیست‌ها و شهادت تعداد زیادی از فلسطینیان ساکن در این منطقه از جمله کودکان و زنان اعلام انزجار کردند.

مردم ایران اسلامی در استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار، امروز در استان‌های مرکزی، همدان، کرمان، فارس و سمنان با حضور گسترده خود ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار، حمایت همه‌جانبه خود را از مردم فلسطین تا آزادی قدس شریف فریاد زدند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه خود تصریح کرده است: امروز قریب به ۲ ماه است که غزه قهرمان، قلب خونین جهان، عاملان بلاواسطه کشتار و جنایت رژیم تا بن دندان مسلح و صفاک صهیونیستی و حامیان غربی آن‌ها را با مقاومت و ایستادگی جانانه به مصاف طلبیده است.

۶۰ روز سلاخی بی‌امان انسان‌های بی‌گناه، زن و مرد، پیر و جوان و بیش از همه خردسال‌ترین کودکان در خانه اول مسلمین و در مقابل چشمان تمام جهانیان در جریان است و بزرگ‌ترین نسل‌کشی تاریخ در حال وقوع است.

اکنون که حقیقتِ جنایات نسل‌کشی مردم مظلوم غزه با نورافشانی خون پاک کودکان معصوم، از سد رسانه‌ای صهیونیستی عبور کرده و روایت‌های جانبدارانه، مغرضانه و بزک‌شده مطلوب رژیم اشغالگر در مقابل چشم تمام جهانیان بر حقایق باز شده و تحولات بی‌سابقه‌ای را در افکار عمومی بین‌المللی پدید آورده و چهره کریه موجودیت صهیونیستی و ماهیت حقیقی جنایتکار، فاشیست و نژادپرست آن به رغم جار و جنجال‌ها و توطئه و ساخت و پاخت با کشور‌های غربی و سازمان‌های بین‌المللی وابسته برای همه عیان شده است، رژیم مستکبرآمریکا از ادامه خطای راهبردی خود دست بردارد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار