تابناک هرمزگان- فرماندار شهرستان قشم گفت: دانشجویان با به کار بستن عقل، منطق و استدلال در گزینش بهترین راهکار برای مسایل روز جامعه نمادی از خردورزی هستند.
کد خبر: ۱۱۴۲۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹ 08 December 2023

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان از قشم// محمد محمدحسینی فرماندار قشم امروز اظهار داشت: دانشجویان به عنوان روشنفکران اجتماع با ارایه تحلیل صحیح از مسایل روز، اقشار مختلف مردم را به مسیر و اقدام صحیح رهنمون می‌شوند.
وی دانشجویان را سرچشمه پیشرفت و تحول دانست و افزود: دانش امروزه یکی از مهمترین ابزارها برای اعتلای هر مجمعی است و دانشجو نماد خردورزی و طلایه دار تولید علم است.
فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: دانشجوی بصیر و انقلابی بیشترین هراس را بر استکبار جهانی تحمیل می‌کند و از این رو دشمن همواره بر نسل جوان متمرکز است.
محمدحسینی ادامه داد: دانشجویان امروز نمونه نیکوی دانشجویان بصیر و انقلابی هستند که دستاوردهای آنان بیانگر نسلی پر افتخار در جهاد علمی و تولید قدرت برای مهین است.
وی اضافه کرد: ایفای نقش دانشجو در تعالی عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی مولفه ای اساسی در امید و آینده ایران عزیز به شمار می رود.
فرماندار شهرستان قشم خاطرنشان کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو و سرلوحه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب مسیر آبادانی کشور را بیش از پیش هموار و تسهیل خواهد کرد.

انتهای پیام//

برچسب ها: فرماندار قشم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار