مدیر آرامستان وادی رحمت شهر گلستان از توابع شهرستان بهارستان گفت: آرامستان وادی رحمت این شهر با دفن یکی از متوفیان ساکن شهر از هفته گذشته رسما آغاز به کار کرد و تاکنون چهار تن از اهالی در آن دفن شده اند.
کد خبر: ۱۱۴۲۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸ 09 December 2023

به گزارش «تابناک تهران» از فرمانداری بهارستان، ابوالفضل محمودزاده روز شنبه در این باره اظهار داشت: البته راه اندازی آرامستان گلستان کار ساده ای نبود اما به هر صورت با گذشت ۳۰ سال از شکل گیری این شهر بالاخره شهرداری موفق شد در زمینی به مساحت ۲۲ هکتار در کنار پارک ریه خانه ابدی مردم این شهر را فراهم کند و آن طور که گفته شده تا ۱۰۰ سال آینده جوابگوی دفن اموات خواهد بود.

وی ادامه داد: با شروع بکار رسمی آرامستان نیاز شهروندان برای تدفین اموات که پیشتر به شهرهای مجاور مراجعه می کردند، برطرف شد و در آینده نه چندان دور ساختمان اداری سازمان در بخشی از آرامستان ساخته می شود.

انسداد یک حلقه چاه غیر مجاز با دبی ۲۰ لیتر بر ثانیه در شهرستان ورامین

مدیر امور منابع آب شهرستان های ورامین ،قرچک و پیشوا از انسداد یک حلقه چاه غیر مجاز کشاورزی در اراضی ایجدان از توابع بخش جواد آباد شهرستان ورامین خبر داد.

از آغاز به کار نخستین آرامستان شهر گلستان تا انسداد چاه آب غیرمجاز در ورامین

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، محمد رضا گیتی پژوه روز شنبه در این باره اظهار داشت: با تلاش های کارشناسان این امور و اخذ دستور قضایی توسط کارشناسان حقوقی یک حلقه چاه غیر مجاز با دبی ۲۰ لیتر بر ثانیه و عمق ۶۰ متر پر و مسدود شد.

وی همچنین با بیان اینکه این تعداد چاه ها در جهت اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی آب های زیرزمینی و صیانت از منابع آبی مسدود شده است، افزود: با انجام این عملیات از خروج سالانه ۲۵۰ هزار متر مکعب آب در سال از سفره های آب زیرزمینی در حوزه عملکرد این امور جلوگیری شد.

گیتی پژوه خاطر نشان کرد: امور منابع آب ورامین بر اساس قانون با هرگونه تخلف در زمینه آب های سطحی و زیر زمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهد کرد.

۱۰۰۰ مترمکعب بتن ریزی در پروژه خانه ورزش های پهلوانی شهر صالحیه

از آغاز به کار نخستین آرامستان شهر گلستان تا انسداد چاه آب غیرمجاز در ورامین

روابط عمومی شهرداری صالحیه شهرستان بهارستان روز شنبه به نقل از محمد آگاهی مند شهردار این شهر اعلام کرد: خانه ورزش های پهلوانی و هنرهای رزمی از کارهای ماندگاری است که همه خیال می کردند پس از بهره برداری ورزشگاه شهید آرمان علی وردی در بهمن ماه پیش رو وارد مرحله ساخت قرار گیرد، اما شهرداری صالحیه کار بتن ریزی پروژه را همزمان با روز جمعه در یکهزار مترمکعب دستور کار قرار داده تا برگ دیگری از تلاشهای او حتی در روزهای تعطیل نیز برای مردم رقم بخورد.

وی افزود: احداث این پروژه بزرگ که هم اکنون در مجاورت بوستان ولایت کار اجرای فونداسیون آن مراحل پایانی را طی می کند، بیش از یکهزار و ۸۰۰ متر مربع زیربنا خواهد داشت و با ترکیبی از کاربری های فرهنگی، ورزشی و تجاری در سال ۱۴۰۳ به بهره برداری خواهد رسید.

گفتنی است شهر صالحیه قهرمان ملی فراوانی در حوزه ورزش های پهلوانی دارد که با افتتاح زیرساخت های از این دست موجب جلب استعدادهای این رشته و قهرمان پروری در سطوح مختلف خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار