ورزشکاران زنجانی افتخارآفرین در بازی‌های آسیایی هانگژوی چین تجلیل شدند.
کد خبر: ۱۱۴۲۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴ 10 December 2023

به گزارش تابناک زنجان، علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان عصر امروز در آیین تجلیل از ورزشکاران قهرمان و افتخارآفرین اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژوی چین با بیان اینکه زندگی ورزشکاران در همه ابعاد با دیگران متفاوت است، اظهار کرد: این در حالی است که این افراد هم دلشان می‌خواهد زندگی عادی داشته باشند، ولی نمی‌توانند و در واقع قهرمانان ورزشی به لحاظ فیزیکی و روانی قهرمان هستند چرا که مجبور به عبور از انواع موانع هستند.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه مدیریت زندگی یک قهرمان فقط از عهده یک قهرمان بر می‌آید و من شاهد این زندگی‌ها بوده‌ام، تأکید کرد: این افراد به جد و به‌صورت واقعی شایسته تشویق و تقدیر هستند.

مجید ناصحی‌مقدم، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان هم در این آئین با بیان اینکه نوع نگاه اعضای شورا و شهرداری زنجان مبتنی بر برقراری ارتباط با بدنه ورزشکاران است، گفت: باید متوجه بود که قدرت اجتماعی جوامع مبتنی بر سرمایه انسانی با ابعاد مختلف است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان توسعه شهر را نیازمند توجه به ابعاد مختلف دانست و ادامه داد: هر چند نگاه‌ها در ادوار مختلف به ورزش مثبت بوده، ولی کافی نبوده چرا که توجه در این حوزه به چند ورزش بوده است که در حال حاضر این نگاه تغییر کرده و به همه ورزش‌ها توجه می‌شود که دلیل آن خود مردم هستند.

وی بر لزوم توجه و برنامه ریزی نسبت به نسل آینده تاکید کرد و گفت: در این میان امیدبخشی بخش مهمی از این برنامه‌ریزی محسوب می‌شود و در این میان تقدیر از ورزشکاران در دستور کار قرار گرفته و امیدوارم این تقدیر‌ها در ابعاد بزرگ‌تر شکل‌گرفته و انجام شود.

آیت‌الله علی خاتمی، نماینده، ولی فقیه در استان زنجان هم در این آئین به بی‌اخلاقی برخی از ورزشکاران در چند وقت اخیر نسبت به پرچم و سرود ملی اشاره و تاکید کرد: اقدامات شما پاسخی به ورزشکارانی بود که نان این مملکت خورده و هوای این سرزمین را استنشاق کرده، ولی بی‌اخلاقی کردند چرا که پرچم نماد غیرت و هویت ما است.

نماینده، ولی فقیه در استان زنجان تاکید کرد: مدال‌های ورزشکاران در میادین ورزشی یک طرف ماجرا است و برخورد با پرچم و سرود ملی طرف دیگر است و من امیدوارم ورزشکاران سرافراز باشند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار