معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز ایران در یک جنگ نابرابر با غرب و متحدانش ایستاده است، گفت: ایستادگی، مقاومت و پیشرفت تنها راه مبارزه با دشمن است.
کد خبر: ۱۱۴۲۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴ 10 December 2023

به گزارش تابناک سمنان، سردار حسین معروفی، معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین پیش از ظهر امروز در اجلاس عمومی سالانه مجمع بسیجیان استان سمنان در سالن هلال احمر شهرستان سمنان با بیان اینکه امروز کشور ایران در یک جنگ نابرابر با غرب و متحدان آن‌ها ایستاده است، اظهار کرد: ایستادگی، مقاومت و پیشرفت امروز تنها راه مبارزه با دشمن است.

وی افزود: طرح‌های گفته‌شده در این مراسم باید به کشور تعمیم داده شود و هدف از این مجامع هم جمع‌آوری نخبگان و اندیشه‌ورزان برای ارائه طرح و پیشرفت و رفع مشکلات مردمی است.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه خروجی مجامع اندیشه‌ورزی باید اجرا و کار عملیاتی و رفع مشکلات باشد، افزود: اعضای هیأت اندیشه‌ورز مردم هستند؛ این یعنی از مردم برای رفع مشکلات مردم در این مجامع استفاده می‌شود.

معروفی افزود: راهبرد‌های ملی و استانی باید در مجامع اندیشه‌ورز شناسایی شود؛ زیرا این تصمیم‌گیری‌ها باید به‌هم‌پیوسته و فراگیر باشد.



وی با بیان اینکه نیاز است مشکلات طرح‌ها اولویت‌بندی و برای رفع آن‌ها با اولویت تصمیم‌گیری شود، ادامه داد: امروز بحران کشور نیز آب و جمعیت است و طرح‌های شما باید فراگیر و برای همه کشور باشد.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین افزود: بسیج همراه دولت و در مسیر خدمت‌رسانی است و در این راه سپاه و بسیج با تکیه‌بر ولایت در کنار مردم برای خدمت هستند.

معروفی عنوان کرد: امروز دشمن به دنبال جنگ سخت نیست و تمام تلاش آن‌ها در حوزه جنگ نرم و هدف قرار دادن ذهن‌ها و قلب‌ها است.

وی با بیان اینکه امروز علم رسانه و فضای مجازی یک اولویت برای مقابله با دشمن است، افزود: دشمن در جنگ امروز در فضای مجازی به دنبال تغییر حقیقت جمهوری اسلامی است و کار ما در این جنگ باید گفتمان‌سازی، جریان‌سازی و شبکه‌سازی باشد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار