فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در حالی یکی دیگر از ملاقات های مردمی خود را پشت سر گذاشت که اهتمام خاصی برای حل مشکل شهروندان کرمانشاهی داشت و دستورات لازم برای رفع مشکل مردم در حوزه انتظامی را صادر کرد.
کد خبر: ۱۱۴۲۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵ 11 December 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، مجتمع خدماتی رفاهی پردیس انتظامی استان در بیستمین روز آذر ماه امسال میزبان تعداد زیادی از شهروندان کرمانشاهی بود که قصد دیدار با فرمانده انتظامی استان کرمانشاه را داشتند.

افراد متقاضی ملاقات با سردار حاجیان یک به یک طبق وقت قبلی که به آن ها داده شده بود با عالیترین مقام انتظامی استان به صورت چهره به چهره دیدار و نامه ای که از پیش تهیه کرده بودند را به وی تقدیم می کردند تا دستور لازم برای رفع مشکلشان داده شود.

در میان تقاضای شهروندانی که این هفته با سردار حاجیان ملاقات داشتند از تقاضا برای دستگیری قاتل فراری و سارقان منزل تا درخواست دریافت تسهیلات قرض الحسنه و کمک های بلاعوض و همچنین انتقال فرزند سرباز به شهر محل سکونت وجود داشت.

حل مشکل گزینشی برای استخدام در مجموعه فراجا، بخشش و یا تخفیف حق پارکینگ از خدمت از دیگر تقاضای مردم در دیدار با رئیس پلیس استان کرمانشاه بود.

سردار حاجیان پس از شنیدن درخواست های شهروندان دستورات لازم برای رفع مشکل آن ها را برابر ضوابط و مقررات صادر و به روسای پلیس های تخصصی و معاونان دستور رسیدگی فوری تا حصول نتیجه را صادر می کرد.

در حاشیه دیدار مردمی رئیس پلیس کرمانشاه، فرصتی فراهم شد تا تعدادی از کارکنان انتظامی هم ضمن ملاقات با فرمانده به بیان مشکلات و درخواست های خود بپردازند.

انتقال و جابه جایی محل خدمت، درخواست تسهیلات، تقاضا برای تغییر یگان خدمتی، در خواست برای بازنشستگی پیش از موعد و تقاضای سربازان وظیفه برای انتقال به شهر محل سکونت خود بیشترین فراوانی را در میان درخواست های کارکنان تشکیل می داد.

عالی ترین مقام انتظامی کرمانشاه پس از شنیدن درخواست های همکاران، برابر قانون درصدد رفع مشکلات و برآورده کردن تقاضای آنان برآمد تا این دسته از همکاران هم امیدوارانه و با رضایتمندی محل ملاقات را ترک کنند.

 

مراجعه ١٠٠ شهروند برای حل مشکلاتشان

صبوری و متانت فرمانده در مقابل شهروندانی که برای حل مشکلاشان به وی مراجعه می کردند، یکی از نکات حائز اهمیت در دیدارهای مردمی سردار حاجیان بود، بیش از سه ساعت ملاقات مردمی هم رئیس پلیس کرمانشاه را خسته نکرد تا بیش از ١٠٠ نفر از شهروندان با لبخند رضایت بر لب محل ملاقات را ترک کنند.

اصرار فرمانده انتظامی استان برای رفع مشکل شهروندان حتی به تماس تلفنی با افراد مسئول خارج از حوزه انتظامی و دیدار با تعدادی از شهروندان در پای پله های محل ملاقات نیز کشیده شد تا بتوان وی را یکی از مردمی ترین فرماندهان فراجا لقب داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار