سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان گفت: امسال یک هزار و 886 نفر در شهرستان مهدی‌شهر آموزش‌های مهارتی را فراگرفتند.
کد خبر: ۱۱۴۳۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴ 13 December 2023

به گزارش تابناک سمنان، محمود فیض، سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان صبح امروز در نشستی با مدیران و مؤسسان آموزشگاه‌های آزاد شهرستان مهدی‌شهر، بر لزوم تقویت آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد به‌منظور توسعه مهارت‌آموزی در این شهرستان تأکید کرد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۸۸۶ نفر در شهرستان مهدی‌شهر آموزش‌های مهارتی را فراگرفته‌اند، گفت: از این تعداد، یک هزار و ۳۵ نفر در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران مهدی‌شهر و شهمیرزاد، ۶۴۱ نفر در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران مهدی‌شهر و ۲۱۰ نفر نیز در آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد این شهرستان آموزش‌های مهارتی را فراگرفته‌اند.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان با اشاره به تسهیل در فرآیند تأسیس آموزشگاه آزاد و صدور مجوز در سه روز کاری گفت: این اقدام ورود رقبای جدید را باعث خواهد شد که بر این اساس ماندن و موفقیت در فضای رقابتی نیازمند خلاقیت و تغییر در سبک‌های مدیریتی گذشته خواهد بود.

فیض با تأکید بر ضرورت تعامل و همکاری آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد مهدی‌شهر با مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای دولتی این شهرستان تصریح کرد: هم‌افزایی بخش دولتی و خصوصی در این حوزه، باعث توسعه مهارت‌آموزی در سطح شهرستان مهدی‌شهر خواهد شد.

سحر قهرمان‌فرد، معاون آموزش پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل، علیرضا ذوالفقاریان رئیس مرکز برادران و سرپرست مرکز خواهران مهدی‌شهر و شهمیرزاد و معصومه معروفی معاون مرکز ضمن تشریح فرآیند‌های آموزشی، به سؤالات و چالش‌های مطرح‌شده توسط مدیران آموزشگاه‌های آزاد مهدی‌شهر پاسخ گفتند.

اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان دارای یک مرکز خواهران و یک مرکز برادران در مهدی‌شهر و یک مرکز خیر ساز دومنظوره در شهمیرزاد است و نظارت بر ۱۳ آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد این شهرستان را نیز بر عهده دارد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار