معاون توسعه منابع و نیروی انسانی استانداری اردبیل گفت: حمل و نقل جاده‌ای از حیاتی‌ترین مجموعه‌های هر کشور و روز راهداری فرصت مناسبی برای تقدیر از اقدامات موثر فعالان این عرصه است.
کد خبر: ۱۱۴۴۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰ 19 December 2023

به گزارش تابناک اردبیل، کاظم دبیر ظهر امروز در آیین تجلیل از فعالان عرصه حمل و نقل، رانندگان و راهداران نمونه استان که در سالن اجتماعات فدک اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: حمل و نقل جاده‌ای و راهداری از مجموعه‌های حیاتی هر کشوری در دنیاست که کوچک‌ترین خلل در آن منجر به آسیب‌های بزرگ مخصوصا در عرصه اقتصاد برجای می‌گذارد.

وی با بیان اینکه تامین زیرساخت‌ها راهگشای مسائل اقتصادی است، افزود: قسمت اعظم مشکلات اقتصادی هر منطقه مربوط به عدم تامین و تجهیز زیرساخت‌های آن منطقه است و اتحاد نمایندگان استان نقطه عطفی در تامین مطالبات و پیگیری مسائل و مشکلات استانی دارد.

معاون توسعه منابع و نیروی انسانی استانداری اردبیل با تقدیر از اقدامات موثر و حضور مستمر مجموعه راهداری و خدمت‌رسانی و فراهم کردن امنیت جاده‌های استان ادامه داد: یکم دی ماه روز راهداری فرصت مناسبی را برای تجلیل از فعالان این عرصه فراهم کرده که به‌صورت شبانه‌روزی برای آرامش مردم در سطح جاده‌ها بویژه مناطق کوهستانی و صعب العبور استان تلاش می‌کنند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار