محمدرضا جلالی فرماندار لنگرود
محمدرضا جلالی امروز، ۲۸ آذرماه در نشست هماهنگی برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان لنگرود، انتخابات ۱۱ اسفندماه سال جاری را دارای حساسیت های ویژه دانست و اظهار کرد: مردم در دوره های مختلف انتخابات همواره پای صندوق های رای حاضر شده اند و امروز وظیفه داریم که قدردان حضور موثر مردم باشیم
کد خبر: ۱۱۴۴۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳ 20 December 2023

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان وی با بیان اینکه طبق بیانات رهبر انقلاب و تاکیدات رئیس جمهوری چهار راهبرد مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت را دنبال می کنیم، افزود: امروز مرجع رسانه ای کشور عوض شده و حدود ۷۰ درصد خبرها توسط فضای مجازی به مخاطبین منعکس می شود.
فرماندار لنگرود گوشی های تلفن همراه را زیست بوم عمده افراد جامعه دانست و تصریح کرد: بخش عمده جامعه ما، مرجع خبری خود را فضای مجازی می دانند؛ البته دشمن از این فرصت بهره گرفته و با تولید محتوای مد نظر خود، هر مسئله کوچک را در کشور به مسئله امنیتی تبدیل می کند.
جلالی با بیان اینکه مردم در معرض امواج خطرناک رسانه ای هستند، خاطرنشان کرد: این امواج باورهای دینی و ملی و انقلابی ما را هدف قرار داده است.
وی با بیان اینکه مجریان انتخابات باید هم در دیدگاه و هم در اجرا سلامت داشته باشند، گفت: سلامت شرط مشارکت است و لذا مجریان حق هیچگونه دخالت در فرایند انتخاب کاندیداها را ندارند و حتما با متخلفین برخورد می شود.
فرماندار لنگرود با تاکید بر لزوم اجرای قانون و پرهیز از جانبداری له یا علیه هر یک از کاندیداها، خاطرنشان کرد: شورای نگهبان فصل الخطاب است و قطعا اگر مردم از سلامت مجریان اطمینان پیدا کنند، پای صندوق رای می آیند و فرد اصلح را انتخاب می کنند.
وی وظیفه مجریان را زمینه سازی برای مشارکت حداکثری دانست و تصریح کرد: شهرستان لنگرود جزو شهرستان های دارای مشاکت متوسط به بالاست و در این زمینه تکلیف مهمی داریم.
جلالی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مردم سالاری دینی را محقق کرد و مردم خودشان مسئولان را انتخاب می کنند، افزود: قانونمداری و امانتداری جزو وظایف ماست و باید اخلاق و موازین شرع را نیز رعایت کنیم و از دروغ و تهمت بپرهیزیم.
فرماندار لنگرود با اشاره به تلاش دشمن برای ناکارآمد جلوه دادن مجلس با هدف ایجاد ناامیدی در مردم، تاکید کرد: انتخابات شور و نشاط سیاسی و اجتماعی و وحدت و انسجام ملی ایجاد می کند.
وی با اشاره به فرایند ۲۴ مرحله ای انتخابات الکترونیکی، یادآور شد: هم اکنون در مرحله تعیین صلاحیت ها هستیم و هیئت های نظارت تا ۱۵ دی ماه نظر خودشان را اعلام می کنند.
جلالی از ورود دستگاه های احراز هویت به شهرستان خبر داد و متذکر شد: پس از تعیین شعب اخذ رای، اقدام به جابجایی دستگاه ها می کنیم؛ امسال انتخابات آنلاین برگزار می شود، البته چهار روستا در آنتن دهی مشکل داشت که مشکل دو روستا را مرتفع کردیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار