دبیر هیئت بدمینتون استان همدان گفت: بدمینتون باز نوجوان همدانی از سوی کنفدراسیون بدمینتون آسیا برای حضور در اردوی آموزشی دعوت شد.
کد خبر: ۱۱۴۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹ 20 October 2015
دبیر هیئت بدمینتون استان همدان گفت: بدمینتون باز نوجوان همدانی از سوی کنفدراسیون بدمینتون آسیا برای حضور در اردوی آموزشی دعوت شد.

به گزارش مهر؛علیرضا صفی‌زاده با اشاره به دعوت بدمینتون‌باز همدانی به اردوی آموزشی کنفدراسیون آسیا اظهار داشت: امیر جباری بدمینون‌باز خوب همدانی از سوی کمیته توسعه کنفدراسیون بدمینتون آسیا به اردوی آموزشی این کنفدراسیون در کشور مالزی دعوت شد.

وی افزود: این اردوی آموزشی از ۸ آبان ماه تا ۹ آذر ماه در کشور مالزی برگزار می‌شود.

دبیر هیئت بدمینتون استان همدان با بیان اینکه امیر جباری از سرمایه‌های افتخار آفرین در ورزش بدمینتون استان همدان است، گفت: جباری با داشتن ۱۵ سال از برترین بدمینتون بازهای کشور و شماره یک کشور در رده سنی خود است.

صفی‌زاده با بیان اینکه استعدادیابی اساس کار پیشرفت ورزش‌های مختلف است، اظهار داشت: توجه به امر استعدادیابی از تاکیدات فدراسیون بدمینتون در سال‌های گذشته و سال جاری بوده و بر همین اساس هیئت‌های استانی نیز استعدادیابی را در اولویت‌های اصلی خود قرار داده‌اند.

وی عنوان کرد: امیر جباری، مبین دهبانی و محمد سرمیلی از خروجی‌های استعدادیابی هیئت بدمینتون همدان هستند.

دبیر هیئت بدمینتون استان همدان با اشاره رشد پنج پله‌ای این هیئت در ارزشیابی فدراسیون گفت: با تلاش‌های صورت گرفته از رتبه ۳۱ در سال ۹۱ به رتبه ۱۳ در سال ۹۲ و سپس رتبه هشتم در سال ۹۳ صعود داشته‌ایم.

صفی‌زاده با بیان اینکه همدان می‌تواند به یکی از پایگاه‌های قهرمانی بدمینتون کشور تبدیل شود، گفت: امکانات خوب ورزشی نظیر سالن و امکانات اسکان نشان دهنده آن است که همدان لیاقت این جایگاه را دارد.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم همدان از این رشته بیان کرد: بیش از ۵۰۰ نفر در دو بخش آقایان و بانوان در این رشته در همدان فعالیت می‌کنند و روز به روز تعداد علاقمندان به این رشته در حال افزایش است.

دبیر هیئت بدمینتون استان همدان یادآور شد: استقبال بانوان از این رشته بسیار چشمگیر است و نزدیک به ۱۵۰ نفر از این تعداد در بخش بانوان فعال هستند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار