مدیرکل بازرسی استان ایلام با بیان اینکه کشتار غیرمجاز دام جرم انگاری شده و از معضلات استان ایلام است، گفت: نیاز است دامپزشکی برای جمع آوری اینگونه کشتارها برنامه ریزی داشته باشد چراکه سلامت مردم را به خطر می‌اندازد.
کد خبر: ۱۱۴۵۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵ 25 December 2023

به گزارش ایرنا،" مالک روشنی" روز یکشنبه در دیدار با مدیرکل دامپزشکی استان ایلام اظهار کرد: سازمان بازرسی کمک کار مدیران دستگاه‌های اجرایی است و آماده هرگونه همکاری و کمک به مدیران برای افزایش خدمات رسانی به مردم است.

وی با اشاره به اینکه سازمان بازرسی به صورت موردی، برنامه‌ای و سرزده به نظارت و بازرسی از دستگاه‌های اجرایی اقدام می کند، افزود: مدیری در دستگاه‌های اجرایی موفق است که چندقدم جلوتر از کارکنان خود بوده و نظارت کامل بر مجموعه خود داشته باشد.

مدیرکل بازرسی استان ایلام تصریح کرد: پاسخگویی تمامی اقدامات یک دستگاه اجرایی مدیر است، این مدیر است که باید همیشه پاسخگو باشد بنابراین مسئله نظارت بر زیرمجموعه جزو اصول مدیریت است.

روشنی با اشاره به اینکه مدیران در دستگاه‌های اجرایی خلاقیت و ابتکار به خرج دهند، بیان کرد: تخصص جزو دیگر الزامات مدیریت است، در مدیریت باید کارهای خوب مدیران گذشته را تقویت و از تجربه آنها استفاده کرد.

وی با بیان اینکه مدیران برای پیشبرد اهداف و اجرای طرح‌های مختلف از مشاورهای امین استفاده کنند، گفت: استفاده از امکانات دولتی مثل خودرو برای استفاده شخصی یکی از کارهایی است که بازرسی به آن ورود کرده و قطعاً با متخلفین برخورد می‌کند.

بازرس کل ایلام: انتظار مردم از دامپزشکی تضمین سلامت فرآورده‌های خام دامی است

روشنی تصریح کرد: تسلط مدیران به قوانین و مقررات از دیگر نیازهای اصلی مدیریت است، اگر این تسلط وجود داشته باشد قطعاً نیازی به حضور دستگاه‌های نظارتی نیست.

وی با اشاره به اهمیت کار دامپزشکی برای نظارت بر فرآورده‌های خام دامی، افزود: مردم استان ایلام به خصوص در مرکز استان هم اکنون دغدغه خرید گوشت سالم را دارند چراکه که کشتارگاه صنعتی ایلام تعطیل است و نیاز است هرچه زودتر این کشتارگاه فعال شود.

مدیرکل بازرسی استان ایلام با بیان اینکه کشتار غیرمجاز دام جرم انگاری شده و از معضلات استان ایلام است، گفت: نیاز است دامپزشکی برای جمع آوری اینگونه کشتارها برنامه ریزی داشته باشد چراکه سلامت مردم را به خطر می‌اندازد.

روشنی خاطرنشان کرد: سازمان بازرسی به خاطر مردم، حفظ سلامت و جلوگیری از کشتار غیر مجاز برای فعال کردن کشتارگاه صنعتی دام ایلام کمک می کند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار