رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان کهگیلویه و بویراحمد به تایید یک نامزد انتخاباتی دیگر در استان یک هفته مانده به موعد قانونی اعلام نتایج واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۱۴۵۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳ 26 December 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از خبرگزاری فارس چ این روز‌ها خبر‌های در گوشی زیادی در خصوص تایید یا رد صلاحیت نامزد‌های انتخابات سیزدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد شنیده می‌شود.

طی چند روز اخیر در برخی محافل چنین عنوان شد که دو نماینده مجلس رد صلاحیت و یکی از نمایندگان سابق نیز نتوانسته نظر شورای نگهبان را به خود جلب کند.

اما در جدیدترین موضوعات مطرح شده در محافل عمومی چنین عنوان گردیده که یکی از نامزد‌های مطرح در حوزه انتخابیه شهرستان گچساران توانسته از فیلتر شورای نگهبان عبور کند و به عبارتی تایید شود.

در همین خصوص گفت‌وگوی کوتاهی با دکتر سید مهدی جوکار انجام دادیم که اظهار کرد: همه موضوعات مطرح شده را تکذیب می‌کنم همه این‌ها شایعات است و تا ۱۵ دی ماه هیچ خبری نیست.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اکنون که با شما صحبت می‌کنم هیچ نتیجه‌ای در خصوص هیچ فردی معلوم نیست.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار فارس که در تازه‌ترین مورد عنوان شده یکی از نامزد‌های مطرح انتخاباتی در شهرستان گچساران توانسته از فیلتر شورای نگهبان عبور کند اظهار کرد: چند روز پیش عنوان می‌کردند که فلان نماینده مجلس رد صلاحیت شده و امروز هم چنین موضوعی را عنوان می‌کنند لذا همه شایعه است.

این مسوول گفت: برابر قانون اعلام نتایج فقط از طریق ما به فرمانداری‌ها است و فرمانداری باید به داوطلب اعلام کنند و ما در دفتر نظارت، اعلام عمومی نمی‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار