نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر تبیین اهمیت پرداخت زکات و آثار آن در زندگی افراد، گفت: فرهنگ‌سازی در زمینه پرداخت زکات نیازمند تلاش بیشتری است.
کد خبر: ۱۱۴۵۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸ 27 December 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام عصر امروز در جلسه شورای زکات و نماز چهارمحال و بختیاری گفت: گزارش‌های ارائه شده در این نشست پیرامون زکات نشان از تحرک و فعالیت در این عرصه دارد.

نماینده، ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت فرهنگ‌سازی در این زمینه، افزود: تا کنون فرهنگ‌سازی در زمینه پرداخت زکات مورد توجه قرار گرفته است، اما همان گونه که در گذشته بیان شده نیازمند تلاش بیشتری است.

وی جمع‌آوری و توزیع زکات پرداختی توسط مردم استان را در درجه دوم اهمیت این واجب الهی عنوان و خاطرنشان کرد: نخست باید فرهنگ پرداخت زکات میان مردم تبیین شود.

نکونام اضافه کرد: در زمینه زکات واجب نیز مردم باید با آثار آن آشنا شوند و اطلاع داشته باشند در صورت عدم پرداخت دچار خسارت می‌شوند و در حقیقت حقوق دیگران را پایمال می‌کنند.

وی با اشاره به خرید و توزیع گندم از محل زکات واجب و کفارات توسط کمیته امداد استان، اضافه کرد: این اقدام خوب است، اما بهتر می‌شود اگر تبدیل به نان شود و به دست نیازمندان برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار