رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت منطقه ویژه اقتصادی زنجان گفت: منطقه ویژه اقتصادی زنجان ۹۲۵ هکتار است و عملیات لکه‌گذاری برای استقرار صنایع در آن در دستور کار است.
کد خبر: ۱۱۴۵۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲ 27 December 2023

به گزارش تابناک زنجان، مهدی ثقفی، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت منطقه ویژه اقتصادی زنجان ظهر امروز در جلسه با فرماندار زنجان با موضوع مسایل پیرامون منطقه ویژه اقتصادی زنجان به پیگیری‌های انجام شده درباره تأمین زیرساخت‌های این منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی زنجان ۹۲۵ هکتار است و عملیات لکه‌گذاری برای استقرار صنایع در آن در دستور کار است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت منطقه ویژه اقتصادی زنجان با بیان اینکه همدلی خوبی بین مسؤولان استان درباره پیگیری مسائل منطقه ویژه اقتصادی زنجان وجود دارد، اظهار کرد: براساس مصالحه‌نامه‌ای که با تعدادی از معارضان اراضی در محدوده این منطقه به امضا رسیده، قرار است ۷۰ هکتار برای استقرار صنایع تبدیلی در اختیار زارعان صاحب نسق در منطقه ویژه گذاشته شود و زارعان هم از این موضوع استقبال کرده‌اند.

وی از استقبال خوب صنایع برای استقرار در منطقه ویژه اقتصادی زنجان خبر داد و گفت: با استقرار صنایع تا رده سوم که شامل صنایع سبک‌تر است در منطقه ویژه اقتصادی زنجان موافقت شده و ما پیگیریم تا مجوز صنایع رده چهار را هم بگیریم، چون این موضوع موجب استقبال بیشتر صنایع برای استقرار در منطقه ویژه اقتصادی می‌شود.

در ادامه پرویز خالقی فرماندار شهرستان زنجان گفت: تأسیس منطقه ویژه اقتصادی زمینه توسعه تولید ثروت و ایجاد اشتغال است و تسهیل‌گری‌های مورد نیاز در این زمینه با جدیت انجام می‌شود.

فرماندار زنجان افزود: تا امروز ده‌ها جلسه با نسق‌داران محدوده منطقه ویژه اقتصادی زنجان برای حل و فصل مباحث اجتماعی با ساکنان محلی برگزار شده و اکنون پروژه به مرحله سرمایه‌گذاری رسیده و عملیات تأمین زیرساخت‌ها در منطقه در جریان است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار