فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری چهار نفر از اراذل و اوباش نوظهوری که در یکی از پارک‌های معروف شهر رعب و وحشت ایجاد می‌کردند، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۵۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴ 28 December 2023

به گزارش تابناک سمنان، عباس عرب، فرمانده انتظامی شهرستان سمنان صبح امروز به خبرنگاران گفت: در پی اعلام یک مورد عربده‌کشی و قدرت‌نمایی در یکی از پارک‌های معروف سمنان که منجر به رعب و وحشت مردم و کسبه محل شده بود، بررسی و تلاش برای دستگیری مخلان نظم و امنیت با توجه به حساسیت موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از حضور گشت انتظامی شهرستان سمنان در محل، مأموران مشاهده کردند چهار نفر جوان با سروصورت پوشیده و حالتی غیرطبیعی و با سلاح سرد به عربده‌کشی و قدرت‌نمایی برای مردم و کاسبان اقدام کرده بودند که پس رؤیت پلیس، فرار را بر قرار ترجیح دادند و از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: پس از تعقیب و گریز گشت‌های انتظامی، سرانجام با مهارت مأموران در اقدامی غافلگیرانه هر چهار نفر در باغات جنوب شهر دستگیر شدند.

عرب اظهار کرد: در بازجویی‌های پلیس، هر چهار نفر به شرب خمر، عربده‌کشی و استفاده از سلاح سرد در ملأعام برای ایجاد رعب و وحشت شهروندان اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و پس تعیین وثیقه روانه زندان شدند، خاطرنشان کرد: برخورد با اراذل و اوباش از اولویت‌های اصلی پلیس سمنان و از مطالبات به‌حق مردم است.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: این افراد ارزشی برای مردم و آرامش جامعه قائل نیستند؛ پس شک نکنند که اگر دست از پا خطا کنند، در صحنه توسط مأموران پلیس ادب خواهند شد.

عرب بیان کرد: آرامش مردم برای پلیس ارزشمند و قابل‌احترام است و برای حفظ آن با هیچ کسی تعارف ندارد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار